• 8.png
  • 7.png
  • 4.png
  • 9.png
  • 56.png
  • 3.png
  • 5.png
  • 6.png
  • 1.png
  • 10.png
  • 11.png
  • 2.png
Το σχολείο μας

 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.

Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις  ή από το μενού αριστεράΜαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ωράριο Λειτουργίας Σχολείου

 

1η

8.15  -  9.00

2η

9.05  -  9.50

3η

10.00  -  10.45

4η

10.55  -  11.40

5η

11.50  -  12.35

6η

12.40  -  13.25

7η

13.30  -  14.10

Ώρες Ενημέρωσης Γονέων

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 01/02/2022,  κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.
Τονίζουμε ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών η είσοδος στο σχολείο (τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους) θα γίνεται με:
α) χρήση προστατευτικής μάσκας και
β) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης ή βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (PCR ή Rapid)

Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας με βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.

Πρόγραμμα ενημερώσης γονέων

Ο Διευθυντής
Νικόλαος Φωτιάδης

Μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.

Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.

Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών. 
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε κάθε σχολική μονάδα, από το προσωπικό του σχολείου ορίζεται υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Χαρακτηρισμο?ς φοι?τησης μαθητών , συνε?πειες

Σύμφωνα με το Άρθρο 28 του ΦΕΚ (120/23 Ιανουαρίου 2018: Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) 

1) Η φοι?τηση χαρακτηρι?ζεται ως επαρκη?ς η? ανεπαρκη?ς με βα?ση το γενικο? συ?νολο των απουσιω?ν που σημειω?θηκαν κατα? τη δια?ρκεια του διδακτικου? ε?τους.

2) Δεδομε?νης της υποχρε?ωσης των υπευ?θυνων καθηγητω?ν/τριω?ν και του/της Διευθυντη?/ντριας του σχολει?ου να ενημερω?νουν α?μεσα τους κηδεμο?νες για τις απουσι?ες των μαθητω?ν/τριω?ν και της υποχρε?ωσης των κηδεμο?νων να ενημερω?νουν το σχολει?ο για τους λο?γους απουσι?ας των μαθητω?ν/τριω?ν, κατα? τον χαρακτηρισμο? φοι?τησης οι απουσι?ες δεν διακρι?νονται σε δικαιολογημε?νες και αδικαιολο?γητες.

Επι?σης, δεν προβλε?πεται η περι?πτωση ανα?θεσης εργασι?ας απο? τον/τη Διευθυντη?/ντρια της σχολικη?ς μονα?δας σε μαθητη?/τριας χωρι?ς την καταχω?ριση απουσι?ας/απουσιω?ν.

3) Επαρκη?ς χαρακτηρι?ζεται η φοι?τηση μαθητω?ν/τριω?ν εφο?σον το συ?νολο των απουσιω?ν του/της δεν υπερβαι?νει τις εκατο?ν δεκατε?σσερις (114).

4) Ανεπαρκη?ς χαρακτηρι?ζεται η φοι?τηση μαθητη?/τριας που σημει?ωσε πα?νω απο? εκατο?ν δεκατε?σσερις (114) απουσι?ες. Οι μαθητε?ς/τριες των οποι?ων η φοι?τηση χαρακτηρι?ζεται ανεπαρκη?ς ει?ναι υποχρεωμε?νοι/ες να επαναλα?βουν τη φοι?τηση τους στην ι?δια τα?ξη.

5) Στην περι?πτωση των Μουσικω?ν και Καλλιτεχνικω?ν Γυμνασι?ων και Λυκει?ων ισχυ?ουν τα αριθμητικα? ο?ρια   προσαυξημε?να κατα? δεκαε?ξι (16) απουσι?ες.

6) Στην περι?πτωση των Εσπερινω?ν Γυμνασι?ων και Εσπερινω?ν Γενικω?ν Λυκει?ων η? των Εσπερινω?ν Επαγγελματικω?ν Λυκει?ων ισχυ?ουν τα αριθμητικα? ο?ρια  προσαυξημε?να κατα? δεκαε?ξι (16) απουσι?ες.

7) Στην περι?πτωση των ιδιωτικω?ν σχολει?ων στα οποι?α εφαρμο?ζεται ΕΩΠΔ με παρεκκλι?σεις ισχυ?ουν τα αριθμητικα? ο?ρια απουσιω?ν προσαυξημε?να κατ' ανα?λογο τρο?πο συ?μφωνα με τον αριθμο? των επιπλε?ον ωρω?ν.

8) Ειδικά για το σχολικό έτος 2017-18 μπορεί να χαρακτηριστεί ως επαρκής και η φοίτηση μαθητή/-τριας που πραγματοποίησε έως 164 απουσίες εφόσον συντρέχουν σωρευτικά τα εξής: α) για τις παραπάνω από τις 114 έχει προσκομίσει δικαιολογητικά από γιατρό που βεβαιώνουν την ασθένεια, β) ο Γενικός Μέσος Όρος της προφορικής βαθμολογίας, που προκύπτει από το άθροισμα των μέσων όρων των δύο τετραμηνιαίων βαθμών διαιρούμενο με τον αριθμό των διδασκόμενων μαθημάτων, είναι δεκαπέντε πλήρες και γ) δεν έχει κάνει χρήση της μη προσμέτρησης απουσιών του άρθρου 24 παρ. 2 και 3.

9) Η φοι?τηση των μαθητω?ν/τριω?ν των Επαγγελματικω?ν Λυκει?ων, οι οποι?οι/ες παρακολουθου?ν μο?νο τα μαθη?ματα Τομε?ων, Ειδικοτη?των, χαρακτηρι?ζεται ως εξη?ς:

α. Επαρκη?ς χαρακτηρι?ζεται η φοι?τηση του/της μαθητη?/τριας, εφο?σον το συ?νολο των απουσιω?ν του/της που σημειω?θηκαν κατα? το οικει?ο διδακτικο? ε?τος, ανεξα?ρτητα απο? το λο?γο στον οποι?ο οφει?λονται, δεν υπερβαι?νει για τη Β' τα?ξη Ημερησι?ων ΕΠΑ.Λ. τις εβδομη?ντα πε?ντε (75), για τη Γ ? τα?ξη Ημερησι?ων ΕΠΑ.Λ. τις εβδομη?ντα πε?ντε (75), για τη Β' τα?ξη Εσπερινω?ν ΕΠΑ.Λ. τις εβδομη?ντα οκτω? (78), για τη Γ' τα?ξη Εσπερινω?ν ΕΠΑ.Λ. τις εβδομη?ντα οκτω? (78) και για τη Δ' τα?ξη των Εσπερινω?ν ΕΠΑ.Λ. τις ογδο?ντα τρεις (83) απουσι?ες.

β. Ανεπαρκη?ς χαρακτηρι?ζεται η φοι?τηση μαθητη?/ τριας που σημει?ωσε πα?νω απο? εβδομη?ντα πε?ντε (75) απουσι?ες για τη Β' τα?ξη Ημερησι?ων ΕΠΑ.Λ., πα?νω απο? εβδομη?ντα πε?ντε (75) απουσι?ες για τη Γ' τα?ξη Ημερησι?ων ΕΠΑ.Λ., πα?νω απο? εβδομη?ντα οκτω? (78) απουσι?ες για τη Β' τα?ξη Εσπερινω?ν ΕΠΑ.Λ., πα?νω απο? εβδομη?ντα οκτω? (78) απουσι?ες για τη Γ' τα?ξη Εσπερινω?ν ΕΠΑ.Λ. και πα?νω απο? ογδο?ντα τρεις (83) απουσι?ες για τη Δ' τα?ξη των Εσπερινω?ν ΕΠΑ.Λ.

10) Οι μαθητε?ς/τριες των οποι?ων η φοι?τηση χαρακτηρι?ζεται ανεπαρκη?ς ει?ναι υποχρεωμε?νοι/ες να επαναλα?βουν τη φοι?τηση στην ι?δια τα?ξη.

11) Χαρακτηρισμο?ς φοι?τησης μαθητω?ν/τριω?ν με αναπηρι?α και ειδικε?ς εκπαιδευτικε?ς ανα?γκες:

Α) Συ?μφωνα με την παρ. 3 του α?ρθρου 6 του ν. 3699/ 2008 (Α' 199):
«Για τους μαθητε?ς/τριες με αναπηρι?α και ειδικε?ς εκ- παιδευτικε?ς ανα?γκες που φοιτου?ν σε σχολει?α της Δευτεροβα?θμιας Εκπαι?δευσης, η φοι?τηση τους θεωρει?ται επαρκη?ς ο?ταν:
α) το συ?νολο των επιπλε?ον απουσιω?ν δεν υπερβαι?νει το τρια?ντα τοις εκατο? (30%) των προβλεπο?μενων απο? το οικει?ο αναλυτικο? προ?γραμμα σπουδω?ν με βα?ση το ωρολο?γιο προ?γραμμα και
β) οι επιπλε?ον απο? τις προβλεπο?μενες κα?θε φορα? δικαιολογημε?νες η? αδικαιολο?γητες απουσι?ες οφει?λονται αποδεδειγμε?να στη συμμετοχη? τους σε προγρα?μματα αποκατα?στασης και θεραπει?ας που πιστοποιου?νται απο? τον φορε?α υλοποι?ησης».

Β) Συ?μφωνα με τον ν. 3699/2008 (Α' 199) ο?πως τροποποιη?θηκε με το αρ. 48 του ν.4415/2016 (Α' 159) «Η φοι?τηση των μαθητω?ν/τριω?ν στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. χαρακτηρι?ζεται επαρκη?ς η? ο?χι απο? το Συ?λλογο Διδασκο?ντων, ο οποι?ος αποφασι?ζει κατα? περι?πτωση και ανεξα?ρτητα απο? τον αριθμο? απουσιω?ν, συνυπολογι?ζοντας την επαρκη? κατα?κτηση των διδακτικω?ν στο?χων, τις ιδιαιτερο?τητες κα?θε μαθητη?».

Ενημε?ρωση γονε?ων - Υποχρεω?σεις γονε?ων μαθητω?ν/τριω?ν που απουσια?ζουν

1) Για την τακτικη? παρακολου?θηση της φοι?τησης των μαθητω?ν/τριω?ν ευθυ?νονται εξ ολοκλη?ρου οι κηδεμο?νες τους.

Ο κηδεμο?νας κα?θε μαθητη?/τριας που απουσι?ασε απο? το σχολει?ο οφει?λει να γνωστοποιει? στο σχολει?ο τους λο?γους της απουσι?ας α?μεσα με ε?ναν απο? τους τρο?πους επικοινωνι?ας που ε?χει δηλω?σει στο σχολει?ο κατα? την εγγραφη? του/της μαθητη?/τριας σε αυτο?.

Η γνωστοποι?ηση του λο?γου των απουσιω?ν συνοδευ?εται απο? τα απαραι?τητα δικαιολογητικα? μο?νο στην περι?πτωση που προ- βλε?πεται ο μη υπολογισμο?ς τους κατα? την ε?κδοση των αποτελεσμα?των φοι?τησης.

2) Ο/Η υπευ?θυνος/η καθηγητη?ς/τρια κα?θε τμη?ματος οφει?λει να ενημερω?νει τους κηδεμο?νες για την απουσι?α των μαθητω?ν/τριω?ν και να πληροφορει?ται τους λο?γους της απουσι?ας τους με κα?θε προ?σφορο με?σο, ο?πως με τηλεφω?νημα, με μη?νυμα ηλεκτρονικου? ταχυδρομει?ου που αποστε?λλεται απο? ηλεκτρονικη? διευ?θυνση του σχολει?ου στην ηλεκτρονικη? διευ?θυνση που ε?χουν δηλω?σει οι κηδεμο?νες στο σχολει?ο στη σχετικη? υπευ?θυνη δη?λωση τους - η? με μη?νυμα στο κινητο? τηλε?φωνο των κηδεμο?νων (SMS), η? με επιστολη?.

Εα?ν η επικοινωνι?α με τους κηδεμο?νες δεν ει?ναι εφικτη? η? εα?ν οι κηδεμο?νες αρνηθου?ν την επικοινωνι?α η? εα?ν για οποιονδη?ποτε α?λλο λο?γο ει?ναι απαραι?τητο, συγκαλει?ται το Συμβου?λιο του Τμη?ματος για να εξετα?σει την αναγκαιο?τητα χρη?σης ενεργειω?ν παιδαγωγικου? χαρακτη?ρα, ο?πως, ενδεικτικα?, η προσφυγη? σε υποστηρικτικε?ς εκπαιδευτικε?ς δομε?ς η? κοινωνικε?ς υπηρεσι?ες.

3) Αν ο/η μαθητη?ς/τρια ε?χει απουσια?σει τρεις συνεχο?μενες ημε?ρες η? ε?χει πραγματοποιη?σει τρια?ντα (30) συν λικα? απουσι?ες, ο/η εκπαιδευτικο?ς που ει?ναι υπευ?θυνος/η του τμη?ματος επικοινωνει? α?μεσα με τους γονει?ς/κηδε- μο?νες του/της μαθητη?/τριας (με ηλεκτρονικο? ταχυδρο- μει?ο, SMS η? με επιστολη?), πληροφορει?ται τον λο?γο των απουσιω?ν και ενημερω?νει τον/τη Διευθυντη?/ντρια του σχολει?ου.

Μετα? την πρω?τη ενημε?ρωση των γονε?ων/κηδεμο?νων, συ?μφωνα με τα παραπα?νω, ο/η εκπαιδευτικο?ς τους ενημερω?νει τις πρω?τες πε?ντε (5) εργα?σιμες ημε?ρες κα?θε μη?να, εφο?σον υπα?ρχει μεταβολη? στον συνολικο? αριθμο? απουσιω?ν.

4) Ο?ταν πραγματοποιου?νται επαναλαμβανο?μενες απουσι?ες σε ω?ρες του ημερη?σιου προγρα?μματος (συμπεριλαμβανομε?νης της πρω?της η? τελευται?ας ω?ρας), μεμονωμε?νες η? συνεχει?ς, χωρι?ς την α?δεια του/της Διευ- θυντη?/ντριας του σχολει?ου, αναζητου?νται οι λο?γοι και πραγματοποιου?νται ενε?ργειες παιδαγωγικου? χαρακτη?ρα που, ενδεχομε?νως, κρι?νονται απαραι?τητες.

5) Οι απουσι?ες των μαθητω?ν/τριω?ν αθροι?ζονται και λαμβα?νονται υπο?ψη για τον χαρακτηρισμο? της φοι?τησης των μαθητω?ν/τριω?ν.

6) Όπου στο παρόν άρθρο αναφέρεται κηδεμόνας του μαθητή/τριας νοείται το φυσικό πρόσωπο που καθορίζεται στο άρθρο 13, προκειμένου για μαθητές/τριες που δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους. Οι μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους εκπληρώνουν προσωπικά την υποχρέωση για τη γνωστοποίηση του λόγου απουσίας τους.

Επισυνάπτεται το ΦΕΚ σε αρχείο pdf

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.

Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.