• 3.png
  • 7.png
  • 9.png
  • 4.png
  • 10.png
  • 11.png
  • 2.png
  • 56.png
  • 1.png
  • 8.png
  • 6.png
  • 5.png
Το σχολείο μας

 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.

Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις  ή από το μενού αριστεράΜαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ωράριο Λειτουργίας Σχολείου

 

1η

8.15  -  9.00

2η

9.05  -  9.50

3η

10.00  -  10.45

4η

10.55  -  11.40

5η

11.50  -  12.35

6η

12.40  -  13.25

7η

13.30  -  14.10

Ώρες Ενημέρωσης Γονέων

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 01/02/2022,  κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.
Τονίζουμε ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών η είσοδος στο σχολείο (τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους) θα γίνεται με:
α) χρήση προστατευτικής μάσκας και
β) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης ή βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (PCR ή Rapid)

Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας με βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.

Πρόγραμμα ενημερώσης γονέων

Ο Διευθυντής
Νικόλαος Φωτιάδης

Μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.

Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.

Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών. 
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε κάθε σχολική μονάδα, από το προσωπικό του σχολείου ορίζεται υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Story maps για τη συμμετοχή μας στο διαγωνισμό Προσφυγικά Μονοπάτια

Oι μαθητές μας συμμετείχαν σε πανελλήνιο διαγωνισμό με τίτλο : "Προσφυγικά Μονοπάτια" που διοργανώθηκε με αφορμή τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική καταστροφή από τη Spotlight on Innovation (Spotin) ΑΜΚΕ κατόπιν σχετικής έγκρισης από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Σκοπός του Διαγωνισμού ήταν η καταγραφή της προσωπικής ιστορίας των προσφύγων και η αποτύπωση της διαδρομής τους σε ψηφιακούς χάρτες. Επίσης, η καταγραφή ιστοριών ή συμβάντων με γενικότερο ιστορικό και πολιτιστικό ενδιαφέρον.

Εργασία 1η: Ένας προσφυγικός αιωνόβιος έρωτας (Μία ιστορία από την μακρινή Καππαδοκία)

Οι πρωταγωνιστές:Η γιαγιά Δέσποινα και ο παππούς Σταύρος από την Καππαδοκία θα ακολουθήσουν ο καθένας ξεχωριστά τον δρόμο της προσφυγιάς και θα εγκατασταθούν στους Ασκητές της Ροδόπης. Θα ζήσουν μαζί μία ζωή και θα πεθάνουν και οι δύο σε ηλικία 104 ετών! Πρόκειται για την προγιαγιά και τον προπάππου των μαθητών μας Σ. Κ. και Ν. Γ. Δύο προσφυγικά μονοπάτια δύο ανθρώπων που έμελε να ζήσουν τον πόνο του ξεριζωμού:
α)Το προσφυγικό μονοπάτι της γιαγιάς Δέσποινας από τα Φλογητά της Νιγδής προς τον Πειραιά κι από εκεί στη Δράμα και κατόπιν στους Ασκητές Ν. Ροδόπης και
β) το προσφυγικό μονοπάτι του παππού Σταύρου Φαρασόπουλου από το Αναργυράσιον της Καππαδοκίας προς τη Μερσίνα κι από εκεί στον Πειραιά με τελικό προορισμό επίσης τους Ασκητές Ν. Ροδόπης.
Μπορείτε να τα δείτε εδώ το story map που ετοίμασε η ομάδα των μαθητών μας που ασχολήθηκε με τον διαγωνισμό "Προσφυγικά Μονοπάτια".

storymap1a
Ευχαριστούμε πολύ το οικογενειακό περιβάλλον των μαθητών μας για την παραχώρηση του πολύτιμου υλικού.

Εργασία 2η: Ευστάθιος Μεραχτσάκης - Ένας πρόσφυγας με διαίσθηση

Ας γνωρίσουμε τον Ευστάθιο Μεραχτσάκη ή αλλιώς παππού Στάικο, προπάππου της μαθήτριάς μας Δ. Π.
Ο παππούς σε ηλικία 12 χρονών αναγκάστηκε να ακολουθήσει τον δρόμο της προσφυγιάς με την ανταλλαγή των πληθυσμών το 1922. Η Ανατολική Ρωμυλία ήταν σκλαβωμένη σαν την "Πάπια που κάθονταν στον πάγο" γέννησε όμως πολλούς πρόσφυγες όπως τον Ευστάθιο Μεραχτσάκη. Ήταν άνθρωπος με διαίσθηση και η πορεία του αντικατοπτρίζει την αντίστοιχη πορεία πολλών άλλων προσφύγων. Το προσφυγικό μονοπάτι του από το Μεγάλο Μπογιαλίκι της Ανατολικής θράκης προς το Κουνσλανλί (Ξυλαγανή) μπορείτε να το δείτε εδώ το story map που ετοίμασε η ομάδα των μαθητών μας που ασχολήθηκε με τον διαγωνισμό "Προσφυγικά Μονοπάτια".

storymap2a
Ευχαριστούμε πολύ το οικογενειακό περιβάλλον της μαθήτριάς μας για την παραχώρηση του πολύτιμου υλικού.

Ελεύθερη έκφραση σημαίνει δημιουργικότητα

Όταν αφήνουμε τα παιδιά ελεύθερα να εκφραστούν στα πλαίσια μαθητικών εργασιών το αποτέλεσμα κάθε φορά μας εκπλήσσει!!!

e_u_covid19.jpg

Αποτύπωση των προβληματισμών που ταλανίζουν τη νέα γενιά μέσα από τα μάτια της μαθήτριας Ευαγγελίας Θ. του τμήματος Β3. 

Εκπαιδευτική δράση για την τραγωδία "Αντιγόνη" του Σοφοκλή

Στο πλαίσιο του μαθήματος Αρχαία Ελληνικά Γενικής Παιδείας της Β΄Λυκείου μαθητές του τμήματος Β1 απάντησαν ομαδοσυνεργατικά σε ερωτήσεις γενικής θεώρησης της τραγωδίας και στη συνέχεια πραγματοποίησαν εικονικές συνεντεύξεις για την παρουσίαση της άποψής τους για το συγκεκριμένο έργο του Σοφοκλή και τη διδασκαλία του.

Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καραμπάση Μαρία, ΠΕ02

BravoSchools: Στηρίξτε τις συμμετοχές μας με την ψήφο σας!


Η ψηφοφορία ξεκίνησε!

Στηρίξτε τις συμμετοχές μας με την ψήφο σας!

Οι συμμετοχές του σχολείου μας στον 4ο Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό BravoSchools υλοποιήθηκαν κυρίως κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και ειναι οι ακόλουθες:

Μαθητικές Δημιουργίες:

1. Ένας ξεχωριστός «Άλλος» (Παγκόσμιος Στόχος 10: Λιγότερες Ανισότητες) Ψηφίστε εδώ

amea hmerida

2. Save The Planet | Εκπαιδευτικό παιχνίδι γνώσεων για android συσκευές με θέμα την Κλιματική Αλλαγή (Παγκόσμιος Στόχος 13: Δράση για το Κλίμα) Ψηφίστε εδώ

3

Δράσεις Συνεργασίας:

3. e-Αιμοδότες | Σύστημα πληροφόρησης και άμεσης ειδοποίησης αναγκών αιμοδοσίας  (Παγκόσμιος Στόχος 3: Καλή Υγεία και Ευημερία) Ψηφίστε εδώ

e-Aimodotes

Εφαρμοσμένα Σενάρια - Καινοτόμα Προγράμματα (Σχέδια Μαθήματος):

4. Γυναίκα αντιμέτωπη με τη βία: δεν είσαι η μόνη – δεν είσαι μόνη! (Παγκόσμιος Στόχος 5: Ισότητα των Φύλων) Ψηφίστε εδώ

 12042021 b

Συγκεντρωτικά όλες οι συμμετοχές μας βρίσκονται στο σύνδεσμο:  https://bravo.sustainablegreece2020.com/gr/voting-by-school/3o-geniko-lykeio-komothnhs.665.html
 
Διάρκεια ψηφοφορίας από 10/5 έως 23/5
Η γνώμη και η ψήφο σας έχουν αξία!
bravoschools 2021
 
Καλή επιτυχία σε όλους και συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν!

Το  Bravo Schools αναπτύσσεται από το QualityNet Foundation και αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας in action for a better world.

 

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.

Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.