• 8.png
  • 6.png
  • 2.png
  • 1.png
  • 4.png
  • 56.png
  • 3.png
  • 5.png
  • 7.png
  • 9.png
  • 10.png
  • 11.png
Το σχολείο μας

 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.

Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις  ή από το μενού αριστεράΜαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ωράριο Λειτουργίας Σχολείου

 

1η

8.15  -  9.00

2η

9.05  -  9.50

3η

10.00  -  10.45

4η

10.55  -  11.40

5η

11.50  -  12.35

6η

12.40  -  13.25

7η

13.30  -  14.10

Ώρες Ενημέρωσης Γονέων

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 01/02/2022,  κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.
Τονίζουμε ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών η είσοδος στο σχολείο (τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους) θα γίνεται με:
α) χρήση προστατευτικής μάσκας και
β) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης ή βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (PCR ή Rapid)

Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας με βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.

Πρόγραμμα ενημερώσης γονέων

Ο Διευθυντής
Νικόλαος Φωτιάδης

Μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.

Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.

Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών. 
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε κάθε σχολική μονάδα, από το προσωπικό του σχολείου ορίζεται υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Επίσκεψη στο 11ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής

Την Τετάρτη 17 Απριλίου, 55 μαθητές της Α΄τάξης, του μαθήματος επιλογής Εφαρμογές Πληροφορικής, συνοδευόμενοι από την υπεύθυνη καθηγήτρια πληροφορικής κ. Βερρή και άλλους 3 συνοδούς εκπαιδευτικούς, επισκέφθηκαν το 11ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής, στο χώρο του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας ? ΝΟΗΣΙΣ. 

noesis1

Στο συνέδριο οι μαθητές μας παρακολούθησαν καινοτόμες και δημιουργικές προσπάθειες συνομηλίκων μαθητών και μαθητριών των σχολείων της Κεντρικής Μακεδονίας, που αφορούσαν κυρίως ρομποτικές διατάξεις, application για κινητά και tablets καθώς και εκπαιδευτικά παιχνίδια, στο Συνεδριακό Κέντρο Ν. Οικονόμου

noesis1b

Παράλληλα οι μαθητές είδαν από κοντά τις εργασίες των μαθητών με θέμα τη ρομποτική σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο (RoboLand) με εκθεσιακά stand που είχε οργανωθεί στο ισόγειο του ΝΟΗΣΙΣ, όπως το ρομποσιτι (1ο ΕΠΑΛ Αριδαίας), το έξυπνο κουτί χαπιών (2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου), ένα ρομποτικό βραχίονας για ταξινόμησης χαρτονομισμάτων ανάλογα με την αξία τους (Γυμνάσιο Κασσανδρείας), ένα βιονικό χέρι για άτομα με κινητικά προβλήματα (1ο Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας), αυτοματοποιημένες κλειδαριές που ελέγχονται με ψηφιακές διαδικασίες με χρήση τεχνολογίας arduino (Γυμνάσιο Γερμανικής Σχολής Θεσσαλονίκης) και άλλα.

Οι εργασίες των μαθητών που είχαν σαν θέμα την δημιουργία παιχνιδιών παρουσιάστηκαν ως μία ξεχωριστή θεματική ενότητα σε ένα ειδικό χώρο (GameLand) στον 1ο όροφο του ΝΟΗΣΙΣ. Την ημέρα της επίσκεψης, οι μαθητές μας είδαν παιχνίδια σε Scratch από μαθητές κυρίως Δημοτικών σχολείων της περιοχής.

Τέλος στο πρόγραμμα της εκπαιδευτικής επίσκεψης υπήρχε και η ξενάγηση στο χώρο του Μουσείου Τεχνολογίας. Η ξενάγηση αφορούσε την Έκθεση για την Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία, που αναδεικνύεται η πλευρά του αρχαιοελληνικού πολιτισμού, το Τεχνοπάρκο, ένας χώρος διάδρασης, και την Εκθεση Τεχνολογίας Μεταφορών, που παρουσίαζονται οχήματα ιστορικού, συλλεκτικού και εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος.

noesis5 

noesis3 

Λίγα Λόγια για το Συνέδριο...

Περισσότερα...

Εκδρομή στην Καβάλα

Στιγμές από την ημερήσια εκδρομή του σχολείου στον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων και στην πόλη της Καβάλας.

kavala2

 

kavala4

 

filip1

 

filp3

 

kavala1

 

kavsla5

 

Εκπαιδευτική εκδρομή στην ESA (Ρώμη)

Από τις 12 Φεβρουαρίου έως τις 16 Φεβρουαρίου, 46 μαθητές της Α΄τάξης συνοδευόμενοι από 4 καθηγητές του σχολείου μας συμμετείχαν στην εκπαιδευτική εκδρομή στην Ιταλία που περιλάμαβανε επίσκεψη στον οργανισμό ESA ( Eυρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος (ΕΟΔ)), στο Βατικανό και στη Ρώμη.

esa2

Μαθητές και καθηγητές ξεναγήθηκαν στην πόλη της Ρώμης και παρακολούθησαν αρκετές και πολύ ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις για το τι είναι, τι διαπραγματεύεται καθώς και την δομή του οργανισμού ESA και επιστρέφοντας γεμάτοι εικόνες και μοναδικές εμπειρίες.

 romi1

Λίγα λόγια για την ESA

H ΕSA (o Eυρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος (ΕΟΔ) στα ελληνικά) αποτελεί την πύλη της Ευρώπης στο διάστημα. Αποστολή του είναι η διαμόρφωση της ανάπτυξης των δυνατοτήτων της Ευρώπης σχετικά με το διάστημα και η εξασφάλιση συνεχιζόμενων επενδύσεων στο διάστημα, ώστε να προκύπτουν οφέλη για τους πολίτες της Ευρώπης.

esa1

Η ESA είναι ένας διεθνής οργανισμός, ο οποίος έχει 22 Κράτη Μέλη. Συντονίζοντας τους χρηματοοικονομικούς και πνευματικούς πόρους των μελών της, μπορεί να αναλάβει προγράμματα και δραστηριότητες πολύ πιο απαιτητικές από τις δυνατότητες κάθε Ευρωπαϊκής χώρας μεμονωμένα.

Δουλειά της ESA είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του Ευρωπαϊκού διαστημικού προγράμματος. Τα προγράμματα του Οργανισμού σχεδιάζονται με σκοπό τον εμπλουτισμό της γνώσης μας σχετικά με τη Γη, το άμεσο διαστημικό της περιβάλλον, το Ηλιακό Σύστημα και το Σύμπαν, όπως και την ανάπτυξη βασισμένων στους δορυφόρους τεχνολογιών και υπηρεσιών και την προώθηση των Ευρωπαϊκών βιομηχανιών. Η ESA συνεργάζεται επίσης στενά με διαστημικούς οργανισμούς εκτός Ευρώπης, ώστε να επωφελείται όλη η ανθρωπότητα από το διάστημα.

Πηγη: https://www.esa.int/ell/ESA_in_your_country/Greece/Poia_ehinai_e_ESA

Εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα

Από τις 21 έως τις 24 Φεβρουαρίου, 90 μαθητές της Β΄ τάξης συνοδευόμενοι από 5 καθηγητές του σχολείου μας συμμετείχαν στην εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα. 

1

Ο βασικός στόχος της εκδρομής ήταν η επίσκεψη και ξενάγηση των μαθητών στη Βουλή των Ελλήνων, για να γνωρίσουν το χώρο και να ενημερωθούν για τον τρόπο λήψης αποφάσεων στην ελληνική δημοκρατία, καθώς και η γνωριμία τους με την ιστορία του κτιρίου στο οποίο αποτυπώνεται μεγάλο κομμάτι της ιστορίας της Ελλάδας.

2

3

Οι μαθητές ξεναγήθηκαν επίσης στον ιερό βράχο της Ακρόπολης (Προπύλαια Προπύλαια, Ναός της Αθηνάς Νίκης, Παρθενώνας), το σύμβολο της Αθήνας, με στόχο να κατανοήσουν τον σύνδεσμο ανάμεσα στο θαυμαστό αρχαίο πολιτισμό και το σύγχρονο.

 4

Η εκδρομή συνεχίστηκε με επίσκεψη των στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο που είναι το μεγαλύτερο μουσείο της Ελλάδας και ένα από τα σημαντικότερα του κόσμου, όπου είχαν τη ευκαιρία ν? απολαύσουν ένα πραγματικό  πανόραμα του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού από τις αρχές της προϊστορίας έως την ύστερη αρχαιότητα.

Η εκπαιδευτική εκδρομή τελείωσε με την επίσκεψηστο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχοςέναν πολυχώρο συνολικής έκτασης 210.000 μ², ο οποίος περιλαμβάνει τις κτιριακές εγκαταστάσεις  Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος και της,  Εθνικής Λυρικής Σκηνήςκαθώς και πάρκο αστικού τύπου και άλλες μικρότερες εγκαταστάσεις.

Οι μαθητές διασκέδασαν γνωρίζοντας το κέντρο της Αθήνας και επέστεψαν στην Κομοτηνή γεμάτοι καινούριες εμπειρίες, ερωτηματικά (ποιος; πού; πότε; γιατί;) , θαυμασμό για τα επιτεύγματα και τις ιστορίες που κρύβονται πίσω τους και αυξημένη περιέργεια για γνωριμία με καινούρια πράγματα.

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.

Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.