• 4.png
  • 11.png
  • 10.png
  • 5.png
  • 6.png
  • 1.png
  • 3.png
  • 2.png
  • 9.png
  • 7.png
  • 56.png
  • 8.png
Το σχολείο μας

 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.

Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις  ή από το μενού αριστεράΜαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ωράριο Λειτουργίας Σχολείου

 

1η

8.15  -  9.00

2η

9.05  -  9.50

3η

10.00  -  10.45

4η

10.55  -  11.40

5η

11.50  -  12.35

6η

12.40  -  13.25

7η

13.30  -  14.10

Ώρες Ενημέρωσης Γονέων

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 01/02/2022,  κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.
Τονίζουμε ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών η είσοδος στο σχολείο (τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους) θα γίνεται με:
α) χρήση προστατευτικής μάσκας και
β) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης ή βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (PCR ή Rapid)

Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας με βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.

Πρόγραμμα ενημερώσης γονέων

Ο Διευθυντής
Νικόλαος Φωτιάδης

Μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.

Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.

Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών. 
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε κάθε σχολική μονάδα, από το προσωπικό του σχολείου ορίζεται υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Εκπαιδευτική Εκδρομή στο Λονδίνο

Από τις 24/4, Παρασκευή, έως και τις 28/4, Τρίτη, πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική εκδρομή ομάδας μαθητών του σχολείου μας στο Λονδίνο και συγκεκριμένα στο Βρετανικό Μουσείο. Η επίσκεψη οργανώθηκε στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος: ?Λόγος ? Αντίλογος: η τέχνη της επιχειρηματολογίας. Η περίπτωση των Γλυπτών του Παρθενώνα?. Το πρόγραμμα «λόγος ? αντίλογος» υλοποιείται κατά τα τελευταία 4 συναπτά χρόνια στο σχολείο με την εποπτεία και καθοδήγηση των φιλολόγων: κ. Παιδαράκη Κυριακίτσας και κ. Καραγεωργίου Χαράλαμπου, ενώ την τρέχουσα σχολική χρονιά στην υλοποίηση του προγράμματος συνέβαλαν επίσης η φιλόλογος κ. Γκαϊταντζάκη Ευφροσύνη και η καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας κ. Πιπερούδη Στυργιανή.  

london1

Ειδικότερα, 32 μαθητές της Α? και Β? τάξης του 3ου ΓΕΛ με επικεφαλής τη διευθύντρια κ. Μαριγούλα Κοσμίδου και συνοδούς καθηγήτριες τις: κ. Παιδαράκη Κυριακίτσα, κ. Πιπερούδη Στυργιανή και κ. Τζάνα Μαρία επισκέφθηκαν το Βρετανικό Μουσείο και θαύμασαν από κοντά τα γλυπτά που αποτελούν κομμάτι της δικής τους παράδοσης και ιστορίας. Η αγάπη και ο θαυμασμός υπήρξαν στοιχεία διάχυτα, αφού όπως γράφει και ο Σεφέρης: δεν χρειάζεται να  έχει κανείς ιδιαίτερες γνώσεις αρχιτεκτονικής ή γλυπτικής για να γίνει θαυμαστής τους! Η επίσκεψη συνοδεύτηκε από επίδοση επιστολής διαμαρτυρίας στον διευθυντή του Μουσείου. 

Το πρόγραμμα δεν περιορίστηκε όμως εκεί. Οι επισκέψεις των μαθητών στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, στο Μουσείο Επιστημών και στο Αστεροσκοπείο του Γκρήνουιτς διεύρυναν τους πνευματικούς τους ορίζοντες, προσφέροντάς τους πραγματικές ευκαιρίες πνευματικής ανάτασης και βιωματικής εμπέδωσης των γνώσεων που έχουν ήδη αποκτήσει μέσα από τις εγκύκλιες σπουδές τους. Επίσης, η γνωριμία με τον αγγλικό πολιτισμό και την αγγλοσαξωνική παράδοση υπήρξε στοιχείο εντυπωσιακό, αφού έγινε πράξη η κατανόηση και η παραδοχή του διαφορετικού. Η επίσκεψη στον Πύργο του Λονδίνου, στα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και στη Μαντάμ Τισσώ εξυπηρέτησαν στο έπακρο τον παραπάνω στόχο. 

london2

Οι μαθητές επέστρεψαν πλουσιότεροι και έχοντας πλήρη συνείδηση ότι ακόμη κι αν η επιστροφή των γλυπτών θεωρείται ανέφικτη, η ιδέα δεν μπορεί να εγκαταλειφθεί! Η περίπτωση των Ελγινείων είναι άλλωστε σαν τα επαναστατικά κινήματα που το ανεκπλήρωτο των στόχων τους συντηρεί τον αγώνα! 

Διαβάστε την επιστολή διαμαρτυρίας.

 

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Cern

Από τις 26/3/2015 ως και 01/4/2015 οι ομάδες των υποπρογραμμάτων με ενιαίο τίτλο "Η Ελλάδα του Χθες στην Ευρώπη του Σήμερα" ξεκίνησε για ένα ταξίδι γνώσεων και εμπειριών.

Πρώτος σταθμός επίσκεψης ήταν στο μοναδικό ερευνητικό σταθμό "CERN" στη Γενεύη. Εκεί αφού υπήρξε μια άκρως επιστημονική αλλά με απλούς όρους παρουσίαση και εισήγηση των εννοιών του μικρόκοσμου από την ελληνίδα επιστήμονα φυσικό που ανήκει στο Ιταλικό Κέντρο Πυρηνικών Ερευνών, κα Δέσποινα Χατζηφωτιάδου, οδηγήθηκαν στο πείραμα Alice. Κάτω από την επιγραφή "Alice: where the journey of discovery begins..." άρχισε η ξενάγηση των μαθητών μας στις εγκαταστάσεις του συγκεκριμένου πειράματος. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν φοιτητές και ερευνητές του κεντρικού επιταχυντή και όχι μόνο, αλλά και να συνφάγουν μαζί τους.

cern0

Μετά από την μοναδική αυτή εμπειρία ξεναγήθηκαν στην πόλη της Γενεύης και στην συμβολή των Ελλήνων και ιδιαίτερα του Ιωάννη Καποδίστρια στη διαμόρφωση της πόλης αυτής. Παράλληλα ενημερώθηκαν και για την επίδραση των Ελλήνων στη σημερινή ιατρική εξέλιξη.

Το ταξίδι συνεχίσθηκε στην πόλη του Μιλάνου διασχίζοντας το μεγάλο ορεινό όγκο των Άλπεων, έχοντας την ευκαιρία μεταξύ άλλων να θαυμάσουν απομεινάρια της τελευταίας παγετώδους περιόδου. Στο Μιλάνο ξεναγήθηκαν στα ιστορικά μνημεία και την επιρροή σε αυτά του αρχαίου ελληνισμού.

Αυτή η επιρροή ήταν μεγαλύτερη και εντονότερη στην αιώνια πόλη της Ρώμης. Ιδιαίτερα στις ελληνικές αρχαιότητες του μουσείου του Βατικανού και μετά στο μουσείο του Καπιτωλίου και στο Ιστορικό Κέντρο.

cern2

Ήταν ένα ταξίδι των Ελλήνων του σήμερα στην Ευρώπη του σήμερα, με την ελπίδα ότι αυτοί οι μαθητές μας θα αποτελέσουν μια άξια αναφοράς Ελλάδα του Αύριο στον Αυριανό Κόσμο.

Εκπαιδευτική Εκδρομή του Πολιτιστικού Προγράμματος "Εμείς και οι Ρωμαίοι"

Από τις 19 έως τις 22 Μαρτίου  2015 πραγματοποιήθηκε, με απόλυτη επιτυχία, στα πλαίσια του πρόγραμματος "Εμείς και οι Ρωμαίοι", εκδρομή 54 μαθητών με συνοδεία 4 εκπαιδευτικών, στην Αθήνα και στο Ναύπλιο.

 nayploio1

Οι μαθητές επισκέφτηκαν ιστορικά σημεία της πόλης του Ναυπλίου, όπως τον ναό του Αγ. Σπυρίδωνα, το Βουλευτικό, την πλατεία των Τριών Ναυάρχων, το νάο του Αγ. Γεωργίου με το αντίγραφο του Μυστικού Δείπνου του Λ. Νταβίντσι.

vouleytiko

naylpoio2

Επίσης ξεναγήθηκαν στους αρχαιολογικούς χώρους των Μυκηνών και της Επιδαύρου, περιηγήθηκαν στο Παλαμήδι, στην Αρχαία Τίρυνθα και στον Ακροκόρινθο.

mykines2

mykines1

epidravros1

Διδακτική επίσκεψη στο τμήμα Ιατρικής του ΔΠΘ

Στις 16 Μαρτίου 2015 πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη των μαθητών της θετικής κατεύθυνσης του σχολείου μας στο τμήμα Ιατρικής του ΔΠΘ. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία, να επισκεφτούν το τμήμα της Ιατρικής, όπου έγινε μια πρώτη γνωριμία με φοιτητές και διδάσκοντες καθηγητές και να ξεναγηθούν στα εργαστήρια του τμήματος.

iatriki3

Αργότερα επισκεφθήκαμε το Γενικό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης όπου μας περίμεναν οι κ. Ρωμανίδης και κ. Καρανίκας με τελειόφοιτους φοιτητές ιατρικής. Οι μαθητές συζήτησαν με τους φοιτητές αναφορικά με τις προσδοκίες και την καθημερινότητα των νέων ιατρών και στη συνέχεια, και αφού χωριστήκαμε σε δύο ομάδες (13 μαθητές με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Αθανασούλα και συνοδό Ιατρό τον κ. Καρανίκα ? 14 μαθητές με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Ντάκα και συνοδό Ιατρό τον κ. Ρωμανίδη) περιηγηθήκαμε στις κλινικές και τα τμήματα του νοσοκομείου.

iatriki2

Καθ? όλη τη διάρκεια της ξενάγησης πραγματοποιούνταν συζήτηση με τους ιατρούς και τους μαθητές αναλύοντας τα υπέρ και κατά τις επιλογής να γίνει κανείς ιατρός.

iatriki1

Τα παιδιά γνώρισαν ιδίοις όμασι τεχνικές και οπτικοποίησαν έννοιες που διδάσκονται τόσο στο μάθημα της Βιολογίας γενικής όσο και της κατεύθυνσης. Συγκεκριμένα: 

  • Είδαν από κοντά τον τρόπο παρασκευής ενός παρασκευάσματος μικροσκοπικής παρατήρησης ( όλα τα στάδια από την συλλογή του ιστού , την αφύγρανση, την παραφίνωση, την τομή, την αποπαραφίνωση, τη δημιουργία του παρασκευάσματος)
  • Έκαναν μικροσκοπική παρατήρηση σε δείγμα σπέρματος ενήλικου ανδρός. (γεγονός που αποτελεί υποχρεωτική εργαστηριακή άσκηση στο μάθημα της Βιολογίας)
  • Είδαν σε πραγματικές συνθήκες εργαστηρίου πως πραγματοποιούνται οι καλλιέργειες βακτηρίων (σε τριβλία ή φλάσκες, μέσα σε ιδανικές συνθήκες που υπάρχουν σε ειδικούς κλιβάνους)
  • Έχοντας το θεωρητικό υπόβαθρο τεχνικών όπως η PCR κατάφεραν να οπτικοποιήσουν την όλη διαδικασία πετυχαίνοντας έτσι καλύτερη κατανόηση της.

iatriki4

Μέσα από τη συζήτηση καλύφθηκαν σημαντικά τμήματα της θεωρίας του μαθήματος της κατεύθυνσης που πραγματεύονται τις την τεχνολογία του ανασυνδυασμένου DNA, τις αρχές και μεθοδολογίες της Βιοτεχνολογίας, καθώς και τις εφαρμογές της στην Ιατρική. 

Οι μαθητές έμειναν απόλυτοι ικανοποιημένοι και γοητευμένοι από όσα είδαν και συζήτησαν στην Ιατρική και φεύγοντας μας ευχαρίστησαν για την μοναδική εμπειρία που έζησαν. Η προθυμία των καθηγητών του τμήματος να μας ξεναγήσουν σε όσους περισσότερους χώρους μπορούσαν και η έκδηλη επιθυμία τους να μας ευχαριστήσουν, ενθουσίασαν τόσο τους μαθητές, ώστε προκύπτει το συμπέρασμα ότι η διδακτική επίσκεψη ανταποκρίθηκε στους στόχους, δηλαδή την επαφή των μαθητών τόσο με το τμήμα της Ιατρικής όσο και με την καθημερινότητα του ιατρού.

iatriki5

Εκπαιδευτική Εκδρομή Β' Λυκείου στη Βουλή

vouli2015a

Οι μαθητές της Β΄ τάξης του σχολείου μας, στις 5-8 Φεβρουαρίου 2015, είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν την Αθήνα στο πλαίσιο του προγράμματος του Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία, με το οποίο προωθούνται οι επισκέψεις σχολείων στη Βουλή των Ελλήνων.

vouli2015b

Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στο Κοινοβούλιο, ενημερώθηκαν για την ιστορία και τον τρόπο λειτουργίας του και περιηγήθηκαν στην έκθεση για τη συμπλήρωση 40 χρόνων από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.

vouli2015c

vouli2015d

vouli2015d

Παράλληλα πραγματοποιήθηκαν και άλλες εκπαιδευτικές επισκέψεις και δραστηριότητες. Συγκεκριμένα, οι εκδρομείς επισκέφτηκαν το ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού όπου και παρακολούθησαν τρισδιάστατη παράσταση με θέμα την Αγορά της αρχαίας Αθήνας καθώς και έκθεση σχετικά με την εξαφάνιση των ειδών και τα αίτιά της. Επιπλέον, θαύμασαν από κοντά τους θησαυρούς του Μουσείου της Ακρόπολης και παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Ο Πουπουλένιος». Η βραδινή διασκέδαση και τα παιχνίδια στο AllouFunPark συμπλήρωσαν το πρόγραμμα καθιστώντας την εκδρομή μια ολοκληρωμένη παιδαγωγική, διδακτική και ψυχαγωγική εμπειρία.

 

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.

Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.