• 10.png
  • 2.png
  • 4.png
  • 56.png
  • 9.png
  • 6.png
  • 8.png
  • 7.png
  • 5.png
  • 11.png
  • 1.png
  • 3.png
Το σχολείο μας

 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.

Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις  ή από το μενού αριστεράΜαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ωράριο Λειτουργίας Σχολείου

 

1η

8.15  -  9.00

2η

9.05  -  9.50

3η

10.00  -  10.45

4η

10.55  -  11.40

5η

11.50  -  12.35

6η

12.40  -  13.25

7η

13.30  -  14.10

Ώρες Ενημέρωσης Γονέων

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 01/02/2022,  κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.
Τονίζουμε ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών η είσοδος στο σχολείο (τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους) θα γίνεται με:
α) χρήση προστατευτικής μάσκας και
β) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης ή βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (PCR ή Rapid)

Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας με βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.

Πρόγραμμα ενημερώσης γονέων

Ο Διευθυντής
Νικόλαος Φωτιάδης

Μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.

Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.

Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών. 
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε κάθε σχολική μονάδα, από το προσωπικό του σχολείου ορίζεται υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Αξιολόγηση προσφορών για την Εκπαιδευτική Επίσκεψη στην Ιατρική σχολή του ΔΠΘ στην Αλεξανδρούπολη

Σήμερα Πέμπτη 23-02-2016 και ώρα 12.00 στο Γραφείο του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής, συνεδρίασε η Επιτροπή αξιολόγησης των προσφορών ταξιδιωτικών γραφείων, για την πραγματοποίηση της μονοήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής ομάδας μαθητών της Θετικής Κατεύθυνσης της τρίτης (Γ) τάξης του Σχολείου μας στην Ιατρική σχολή του ΔΠΘ στην Αλεξανδρούπολη, στις 03-03-2016, η οποία συγκροτήθηκε με απόφαση του αναπληρωτή Δ/ντή του Σχολείου.

Στη συνεδρίαση μετείχαν οι:
α) κ. Ιωάννης Στρούμπας, αναπληρωτής Δ/ντής του Σχολείου, ως πρόεδρος
β) κ. Αθανασούλα Αικατερίνη καθηγήτρια κλάδου ΠΕ04.04, αρχηγός της εκδρομής
γ) Ζούζουλας Δημήτριος, καθηγητής κλάδου ΠΕ04.04, συνοδός της εκδρομής
δ) Στυλιανή Μάντσιου, εκπρόσωπος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
ε) Λίντα Δήμητρα Αγγελοπούλου, Μέλος του 5μελούς Μαθητικού Συμβουλίου του Τμήματος.

Χρέη γραμματέα της επιτροπής ανατέθηκαν στο μέλος της Επιτροπής Αθανασούλα Αικατερίνη.

Στην αρχή της συνεδρίασης ο πρόεδρος της Επιτροπής έθεσε υπόψη των μελών: α) τις διατάξεις της παρ.2 άρθρου 14 της ΥΑ129287/Γ2/10-11-2011 β) τη σχετική προκήρυξη εκδήλωσης ενδιαφέροντος, η οποία αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Διεύθυνση ΔΕ Ροδόπης  και ζήτησε η αξιολόγηση των προσφορών να γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε, από αυτές που πληρούν όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις, να επιλεγεί η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη.

Στη συνέχεια ο πρόεδρος, αφού παρουσίασε στα μέλη   τέσσερις  (4) κλειστούς φακέλους προσφορών που κατατέθηκαν εμπροθέσμως, άρχισε να αποσφραγίζει έναν έναν τους φακέλους, μονογράφοντας ταυτοχρόνως το έγγραφο της προσφοράς. Συγκεκριμένα αποσφραγίστηκαν κατά σειρά οι προσφορές των:
α)   Αφοί Βεργίδη
β)   Δημοκρίτειο travel    
γ)   Platontours        
δ)   Paraschakistravel  

Μετά την αποσφράγιση και του τελευταίου φακέλου, τα μέλη της Επιτροπής συνέταξαν πίνακα με την προσφορά κάθε συμμετέχοντα στο διαγωνισμό, ώστε οι προσφορές να είναι  οικονομικά και ποιοτικά συγκρίσιμες. 

Η Επιτροπή αξιολόγησης, αφού μελέτησε τις προσφορές και ύστερα από διαλογική συζήτηση των μελών της

Αποφασίζει ομόφωνα:

Επιλέγει το ταξιδιωτικό γραφείο Αφοί Βεργίδη, επειδή η προσφορά του: α) πληροί τους όρους της προκήρυξης και β) είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη. 

Σύμφωνα με την παρ.2 άρθρου 14 της ΥΑ129287/Γ2/10-11-11, όσοι συμμετείχαν στο διαγωνισμό, καθώς και οι έχοντες νόμιμο δικαίωμα ενημέρωσης, μπορεί να υποβάλουν ένσταση κατά της επιλογής εντός δύο (2) ημερών από τη σύνταξη του παρόντος πρακτικού επιλογής, δηλαδή μέχρι την 25-02-2016, και ώρα 12.00.

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.

Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.