• 4.png
  • 8.png
  • 11.png
  • 56.png
  • 6.png
  • 7.png
  • 9.png
  • 10.png
  • 3.png
  • 5.png
  • 2.png
  • 1.png
Το σχολείο μας

 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.

Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις  ή από το μενού αριστεράΜαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ωράριο Λειτουργίας Σχολείου

 

1η

8.15  -  9.00

2η

9.05  -  9.50

3η

10.00  -  10.45

4η

10.55  -  11.40

5η

11.50  -  12.35

6η

12.40  -  13.25

7η

13.30  -  14.10

Ώρες Ενημέρωσης Γονέων

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 01/02/2022,  κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.
Τονίζουμε ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών η είσοδος στο σχολείο (τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους) θα γίνεται με:
α) χρήση προστατευτικής μάσκας και
β) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης ή βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (PCR ή Rapid)

Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας με βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.

Πρόγραμμα ενημερώσης γονέων

Ο Διευθυντής
Νικόλαος Φωτιάδης

Μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.

Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.

Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών. 
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε κάθε σχολική μονάδα, από το προσωπικό του σχολείου ορίζεται υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

6o Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

Το 6o Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (www.digifest.info) θα διεξαχθεί φέτος παράλληλα σε Ηράκλειο, Άγιο Νικόλαο (νέα πόλη), Αγρίνιο, Ιωάννινα, Καβάλα (νέα πόλη), Καλαμάτα, Κέρκυρα, Κομοτηνή, Λάρισα, Μυτιλήνη, Πάτρα, Πύργο Ηλείας, Ρόδο, Τρίκαλα, Φλώρινα, Χανιάκαι Χίο (νέα πόλη) την Τετάρτη 06, την Πέμπτη 07, την Παρασκευή 08 και το Σάββατο 09 Απριλίου 2016

Το Φεστιβάλ τελεί και φέτος υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (159244/Δ2/09-10-2015), και την υποστήριξη της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.Κα.Π), της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδος (Ε.Π.Ε), της Ελληνικής Εταιρίας Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Ε.Π.Υ) και της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (Ε.Τ.Π.Ε).την υποστήριξη της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών

Η κοινή μέρα όλων των πόλεων θα είναι η Παρασκευή 8 Απριλίου, όταν στις 12 το μεσημέρι θα συναντηθούν όλες οι πόλεις με τηλεδιάσκεψη.

Στο πλαίσιο του μαθητικού φεστιβάλ θα υπάρξει η δυνατότητα να παρουσιαστούν έργα ψηφιακής δημιουργίας, τα οποία δημιουργήθηκαν στα μαθήματα Πληροφορικής όλων των βαθμίδων (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο), στις βιωματικές δράσεις του Γυμνασίου, στο μάθημα Ερευνητικές Εργασίες (Project) των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και στο μάθημα Ειδική Θεματική Δραστηριότητα (ΕΘΔ) των ΕΠΑΛ. Είναι δυνατό να συμπεριληφθούν και έργα τα οποία δημιουργήθηκαν σε κάποια Σχολική δραστηριότητα (Περιβαλλοντική, Πολιτιστική, Αγωγής Υγείας κ.α.) ή σε κάποιο διαθεματικό/διεπιστημονικό σχέδιο συν-εργασίας μεταξύ του μαθήματος της Πληροφορικής και άλλων μαθημάτων.

Προϋπόθεση συμμετοχής ενός μαθητικού έργου στο Φεστιβάλ αποτελεί η συμμετοχή εκπαιδευτικού Πληροφορικής στην ομάδα των εκπαιδευτικών που συντονίζει το έργο, αν δεν το συντονίζει αποκλειστικά ο ίδιος.

Μπορεί να λάβει μέρος κάθε σχολείο από όλη την Ελλάδα, ανεξάρτητα της περιοχής που βρίσκεται, με την επισήμανση ότι η οργάνωση του Φεστιβάλ δεν μπορεί να καλύψει έξοδα μετακίνησης και διαμονής.

Η συγκεκριμένη μαθητική συνάντηση θα δώσει την ευκαιρία:

α) της ανάδειξης της δημιουργικότητας των μαθητών και των εκπαιδευτικών Πληροφορικής και της παρουσίασης της εργασίας τους σε συμμαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και την ευρύτερη κοινωνία,

β) της ενημέρωσης και της διάδοσης των μαθησιακών δραστηριοτήτων οι οποίες καλλιεργούν τη δημιουργικότητα και την ολόπλευρη μάθηση μέσω των σχεδίων εργασίας και της επίλυσης πρακτικών προβλημάτων και

γ) της επικοινωνίας των μελών της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς) μεταξύ τους και με την ευρύτερη κοινωνία.

Γι? αυτό το λόγο το Μαθητικό Φεστιβάλ δεν έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα αλλά βραβεύεται κάθε συμμετοχή.

Προϋποθέσεις συμμετοχής:

(α) Σύντομη παρουσίαση (<=8΄) της εργασίας από τους μαθητές σε ακροατήριο
(β) Υπολογιστής του σχολείου, εκπαιδευτικός Πληροφορικής και ομάδα μαθητών στον εκθεσιακό χώρο για ένα διάστημα 2-3 ωρών, ώστε να εκθέτουν το έργο τους και να απαντούν σε ερωτήσεις γι? αυτό
(γ) Ανάρτηση κατάλληλου πολυμεσικού υλικού στην τοπική ιστοσελίδα του Φεστιβάλ με ευθύνη του συντονιστή εκπαιδευτικού Πληροφορικής. Τα προηγούμενα μαθητικά έργα εκτίθενται http://digifestkom.blogspot.gr/

Στην πόλη της Κομοτηνής για δεύτερη χρονιά το Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί στο 2οΕΠΑΛ Κομοτηνής. Πληροφορίες στο http://digifestthra.blogspot.gr/

Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής που μαζί με τους μαθητές τους ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν εκπροσωπώντας το σχολείο τουςνα συμπληρώσουν την επισυναπτόμενη φόρμα https://goo.gl/iZFSgJ  (μέχρι 28 Μαρτίου 2016).

Ειδικά για την Θράκη τα σχολεία της μπορούν να λάβουν μέρος και εξ αποστάσεως αποστέλλοντας την παρουσίαση των μαθητών σε βίντεο (Περισσότερες πληροφορίες στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ  Ροδόπης).

Με τη συμπλήρωση της φόρμας γίνεται αυτόματα και ανάρτηση του υλικού του έργου στο τοπικό Ιστολόγιο, αφού πρώτα ελεγχθεί από τους διαχειριστές του ιστολογίου.

Στην Κομοτηνή  στο χώρο του Φεστιβάλ, θα λάβουν χώρα για μαθητές και επισκέπτες εργαστήρια εκπαιδευτικής ρομποτικής, ενώ ο σχεδιασμός και άλλων δραστηριοτήτων συνεχίζεται.

Ευελπιστούμε το Φεστιβάλ, το οποίο θα μεταδοθεί ζωντανά από το Διαδίκτυο, να δώσει μια νότα χαράς και δημιουργικότητας σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επισκέπτες.

Η Σχολική Σύμβουλος Πληροφορικής Θράκης

ΝΑΛΜΠΑΝΤΗ ΘΕΟΔΩΡΑ

7ο Φεστιβάλ Βιομηχανικής Πληροφορικής & Διαγωνισμός ακόλουθων γραμμής

Από φέτος η Οργανωτική Επιτροπή του Φεστιβάλ αποφάσισε να εντάξει στις εκδηλώσεις του φεστιβάλ και έναν διαγωνισμό νέων τεχνολογιών. Ο διαγωνισμός αυτός θα διεξαχθεί το Σάββατο 22-10-2016 και αφορά στη δημιουργία ενός αυτοκινούμενου οχήματος που θα ακολουθεί μια μαύρη γραμμή σε ένα λευκό φόντο (LineFollower) και θε είναι δύο επιπέδων δυσκολίας.

Το πρώτο επίπεδο αφορά στην κατασκευή οχήματος με την χρήση του πακέτου LEGOMINDSTORMS και απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων.

Το δεύτερο επίπεδο αφορά στην κατασκευή με οχήματα που μπορούν εύκολα να βρεθούν στην αγορά και απευθύνεται σε φοιτητές Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων. Τα ηλεκτρονικά ανίχνευσης μαύρης γραμμής και οι κάρτες των μικροελεγκτών θα δημιουργηθούν εξολοκλήρου και θα προγραμματιστούν από τους διαγωνιζόμενους.

Λίγα Λόγια για το Φεστιβάλ

Tο Κέντρο Τεχνολογικής Έρευνας ΑΜΘ, το Επιμελητήριο Καβάλας, η Περιφέρεια ΑΜΘ και το Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ ΑΜΘ, έχοντας ως οδηγό την αδιαμφισβήτητη επι- τυχία των προηγούμενων 6 φεστιβάλ, θα διοργανώσουν στο σύγχρονο Εκθεσιακό Κέντρο Καβάλας «Απόστολος Μαρδύρης», το έβδομο Πανελλαδικό Φεστιβάλ Βιομηχανικής Πληροφορικής (www.i2fest.gr) από Σάββατο 15 έως και Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016. Για όσους δεν γνωρίζουν, πρόκειται για ένα φεστιβάλ νέων τεχνολογιών που σκοπεύει να αναδείξει τη δυναμική της βιομηχανίας της πληροφορίας και των σημαντικών επιδράσεων της στην κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική ζωή.

Η προσέγγιση σε αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα διαθέτει πολύμορφα χαρακτηριστικά για να προσελκύσει σε ένα φεστιβαλικό χώρο ανθρώπους διάφορών ηλικιών, μορφωτικών επιπέδων και τεχνολογικών αντιλήψεων. Η ανάπτυξη μια τέτοιας δράσης δίνει τη δυνατότητα σε όλους να α- ντιληφθούν το ψηφιακό χάσμα, να γνωρίσουν νέες πρακτικές και λειτουργικές εφαρμογές των προϊόντων υψηλής τεχνολογίας και αμβλύνει την τεχνοφοβία.

Το φεστιβάλ Βιομηχανικής της Πληροφορικής διαθέτει ένα ιδιαίτερο πρόγραμμα δράσεων με στόχο να προσφέρει ερεθίσματα στους μαθητές των γυμνασίων και των λυκείων, να αναδείξει καινοτόμες πρακτικές από τον ελλαδικό χώρο, να προσφέρει τη δυνατότητα στους φοιτητές να παρουσιάσουν τις εργασίες τους και στους ανθρώπους της παραγωγής να δουν τις καινοτόμες προτάσεις τους και όλα αυτά σε συνδυασμό με ποικίλες πολιτιστικές δράσεις κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ.

Οι δράσεις του φεστιβάλ κινούνται σε τρεις βασικές κατηγορίες:
α. Σχολείο?Μαθητές?Γονείς,
β. Ακαδημαϊκός χώρος?Επιχειρήσεις και
γ. Πολιτισμός?Πολιτική.

Η Βιομηχανία της Πληροφορικής σε μεγάλο βαθμό συνδέεται με τις κατηγορίες αυτές και η υλοποίηση αυτού του κρίσιμου εγχειρήματος είναι όσο ποτέ άλλοτε αναγκαία.

Στην κατηγορία «Σχολείο?Μαθητές?Γονείς», οι άνθρωποι του φεστιβάλ εργάζονται με στόχο να προσφέρουν εκλαϊκευμένη τεχνολογική γνώση στους μαθητές των γυμνασίων και λυκείων. Επίσης, συνεργάζονται με τους καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προκειμένου να δημιουργήσουν ένα διαδραστικό χώρο μάθησης και διασκέδασης. Οι δράσεις στην κατηγορία αυτή αφορούν ομιλίες προς τους μαθητές και επίσκεψη στα περίπτερα στα οποία εκτίθενται οι εργασίες των φοιτητών.

Στην κατηγορία «Ακαδημαϊκός χώρος?Επιχειρήσεις», δίνεται ιδιαίτερη μέριμνα στην ανάπτυξη συζητήσεων από σημαίνοντες ανθρώπους του ακαδημαϊκού και βιομηχανικού χώρου, υπό μορφή ημερίδων. Το θέμα των συζητήσεων είναι κάθε χρόνο διαφορετικό. Στον εκθεσιακό χώρο μπορούν οι φοιτητές (από όλα τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας) να παρουσιάζουν τις εργασίες τους. Εκπρόσωποι από επιχειρήσεις μπορούν να τους επισκεφθούν και να μιλήσουν μαζί τους. Στο τέλος, ακολουθεί βράβευση των καλύτερων τεχνολογικών εργασιών.

Με την κατηγορία «Πολιτισμός?Πολιτική» ολοκληρώνεται η συνδυαστική προσέγγιση της προσπάθειάς. Η πολιτική ζωή του τόπου μας, καθορίζει τους κανόνες και θέτει τις βάσεις για την πολυπόθητη ανάπτυξη. Στο πλαίσιο αυτής της ημερίδας γίνονται συζητήσεις μεταξύ των φορέων παραγωγής και της πολιτείας σε σημαντικά θέματα που αποφασίζονται από πριν και είναι διαφο- ρετικά κάθε χρόνο. Παράλληλα, αναπτύσσονται καλλιτεχνικές και άλλες εκδηλώσεις για να δώσουν τη δυνατότητα έκφρασης στους νέους ανθρώπους και να δημιουργήσουν μια διασκεδαστική ατμόσφαιρα. 

Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Ποίησης Γιάννη Κουτσοχέρα 2016

ο Δήμος Καλαβρύτων, τιμώντας τον προικισμένο λογοτέχνη και μαχόμενο επιστήμονα Γιάννη Κουτσοχέρα, προκηρύσσει, για εικοστή δεύτερη συνεχή χρονιά, Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ποίησης με τίτλο «Άθλον Ποιήσεως-Γιάννης και Λένα Στρέφη Κουτσοχέρα» και θέμα σχετικό με το Καλαβρυτινό Ολοκαύτωμα.

Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος, μέχρι δύο διαδοχικές χρονιές, μαθητές δημοσίων και ιδιωτικών Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων και ΕΠΑ.Λ. της χώρας. Οι οδηγίες του διαγωνισμού, καθώς και οι προτεινόμενες κατηγορίες βράβευσης περιγράφονται στην επισυναπτόμενη προκήρυξη.

Για περισσότερες πληροφορίες, σχετικά με τη διεξαγωγή του διαγωνισμού, παρακαλείστε όπως απευθύνεστε στην κα Μιχαλοπούλου Γιώτα, στο τηλέφωνο 26923-60403 ή αποστείλετε μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Πανελλαδικός μαθητικός διαγωνισμός για τα Δάση και τη Δασοπονία "Young People in European Forests"

Γενική Δ/νση Ανάπτυξης, Προστασίας Δασών και Αγροπεριβάλλοντος, του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ο Φορέας Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας (ΝΠΙΔ, εποπτευόμενο από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας) και οι περιφερειακές δασικές υπηρεσίες, συνδιοργανώνουν τον πανελλαδικό μαθητικό διαγωνισμό για τα δάση και τη δασοπονία ?Young People in European Forests?.

O διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 23 Απριλίου 2016.

Υποψήφιοι του διαγωνισμού μπορούν να είναι μαθητές γυμνασίων και λυκείων όλης της χώρας. Οι υποψήφιοι διαγωνίζονται σε ομάδες των τριών (3) ατόμων που συστήνουν οι ίδιοι. (Διαγωνίζονται ως ομάδα και όχι ατομικά).

Η ύλη του διαγωνισμού και ο Κανονισμός του διαγωνισμού είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα: www.parnitha.net --> Δράσεις --> Διαγωνισμός για τα Δάση

Ο γραπτός διαγωνισμός θα διαρκέσει 1 ώρα και 30 λεπτά και οι υποψήφιες ομάδες οφείλουν να απαντήσουν σε 50 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.

Η νικήτρια ομάδα που θα διακριθεί στον ανωτέρω διαγωνισμό θα λάβει μέρος στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό ?Young People in European Forests? που θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο στη Λετονία.

Τα έξοδα μετακίνησης, διαμονής και διατροφής των μαθητών και του συνοδού καθηγητή θα βαρύνουν τον Φορέα Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας.

Αιτήσεις μπορούν να υποβάλλονται έως 15.4.2016. 

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Φορέα Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας www.parnitha.net --> Δράσεις --> Διαγωνισμός για τα Δάση, ή στα τηλέφωνα 2102445226 και 2102478540, υπεύθυνες: Άννα Δερβένη, Ασπασία Χατζημακρή.

Μελετήστε τον Κανονισμό του Διαγωνισμού

Υπεύθυνη για το Φορέα Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας: Άννα Δερβένη

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.

Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.