• 6.png
  • 9.png
  • 56.png
  • 11.png
  • 7.png
  • 2.png
  • 10.png
  • 3.png
  • 8.png
  • 5.png
  • 1.png
  • 4.png
Το σχολείο μας

 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.

Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις  ή από το μενού αριστεράΜαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ωράριο Λειτουργίας Σχολείου

 

1η

8.15  -  9.00

2η

9.05  -  9.50

3η

10.00  -  10.45

4η

10.55  -  11.40

5η

11.50  -  12.35

6η

12.40  -  13.25

7η

13.30  -  14.10

Ώρες Ενημέρωσης Γονέων

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 01/02/2022,  κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.
Τονίζουμε ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών η είσοδος στο σχολείο (τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους) θα γίνεται με:
α) χρήση προστατευτικής μάσκας και
β) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης ή βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (PCR ή Rapid)

Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας με βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.

Πρόγραμμα ενημερώσης γονέων

Ο Διευθυντής
Νικόλαος Φωτιάδης

Μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.

Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.

Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών. 
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε κάθε σχολική μονάδα, από το προσωπικό του σχολείου ορίζεται υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Συμμετοχή & Διάκριση μαθητών του σχολείου μας στο 1ο Μαθητικό Διαδικτυακό Hackathon της EU Code Week στην Ελλάδα

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του 1ου Hackathon της EU Code Week στην Ελλάδα, το οποίο διεξήχθη διαδικτυακά 7-8 Μαΐου 2021 και συνδιοργανώθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τους EU Code Week Ambassadors για την Ελλάδα. Την διοργάνωση χαιρέτισε από τις Βρυξέλλες η Επικεφαλής της EU Code Week (Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού), κα Annika ÖstergrenPofantis.

Ανάμεσα στις ομάδες που διακρίθηκαν στην 2η φάση του Διαγωνισμού είναι και μέλη της Ομάδας Ρομποτικής & Προγραμματισμού του σχολείου μας με την ονομασία LAB Web. 

Στις ομάδες που προκρίθηκαν στην Β’ φάση του διαγωνισμού θα δοθεί η δυνατότητα να λάβουν εξειδικευμένη εκπαίδευση, να αναπτύξουν το πρωτότυπό τους και να συμμετάσχουν στον τελικό μαραθώνιο του EU Code Week Hackathon (2η φάση). Το “φυσικό” Hackathon θα διεξαχθεί στο 1ο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου 2021 (εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες δημόσιας υγείας) στη Θεσσαλονίκη. Μέσα από αυτό, θα αναδειχθεί ο εθνικός νικητής, όπου στην συνέχεια θα αγωνιστεί σε ένα νέο Hackathon (3η φάση), στο οποίο θα αναδειχθεί ο Ευρωπαϊκός νικητής μεταξύ των έξι χωρών (Ρουμανία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ελλάδα, Σλοβενία και Λετονία).

Οι ομάδες οι οποίες προκρίθηκαν στην 2η φάση του διαγωνισμού με αλφαβητική σειρά είναι οι ακόλουθες:

Greekathon Team Scriptholics
HackAcode Talos Programmers
Lab Web Team VK
Reboot Rebels Techgate: Gateway to the future
Script The Programmers

Λίγα Λόγια για το  Hackathon

Για το 2021 η χώρα μας ήταν μια από τις 6 χώρες πανευρωπαϊκά οι οποίες επιλέχθηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να διοργανώσουν το 1ο Hackathon της EU Code Week. Το Hackathon είναι ένας διαγωνισμός διάρκειας 24 ωρών, όπου μαθητές ηλικίας 15-19 ετών καλούνται να λύσουν μια πραγματική πρόκληση αξιοποιώντας τις γνώσεις τους στον προγραμματισμό.

Ο διαγωνισμός διεξάγεται σε 2 φάσεις στην Ελλάδα ενώ η 3η φάση θα διεξαχθεί σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο στις Βρυξέλλες τον Οκτώβριο του 2021. Στο διήμερο 7 και 8 Μάϊου της πρώτης φάση μαθητές και μαθήτριες διαγωνίστηκαν διαδικτυακά σε δυο συνεχόμενα 12ωρα (9π.μ- 9μ.μ.) για την επίλυση μιας πραγματικής πρόκλησης. Κάθε ομάδα μαθητών/τριών αποτελείτο από 3 έως και 6 μέλη περιλαμβάνοντας τουλάχιστον έναν προγραμματιστή, έναν σχεδιαστή και έναν παρουσιαστή (pitcher). Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού όλες οι ομάδες είχαν την ίδια πρόσβαση σε πόρους, μέντορες και τεχνογνωσία για να ολοκληρώσουν την πρόκληση που τους δόθηκε. Η πρόκληση του φετινού Ελληνικού EU Code Week Hackathon, στην οποία κλήθηκαν οι μαθητές/τριες να παρουσιάσουν προγραμματιστικές λύσεις αφορούσε τη δημιουργία μιας δωρεάν και ανοιχτού κώδικα πλατφόρμα που μπορεί να χειριστεί τις κρατήσεις και να βοηθήσει στην εξάλειψη των ουρών έξω από εστιατόρια και καταστήματα.

Στην πρώτη φάση του διαγωνισμού δήλωσαν συμμετοχή 15 ομάδες περιλαμβάνοντας 52 αγόρια και 12 κορίτσια με μέσο όρο ηλικίας τα 17 έτη. Οι ομάδες με την λήξη του διαγωνισμού, παρουσίασαν τις ιδέες τους σε μια επιτροπή εμπειρογνωμόνων και με βάση την βαθμολογία τους επιλέχθηκαν οι 10 καλύτερες ομάδες οι οποίες θα συνεχίσουν στον επόμενο γύρο. Τα κριτήρια επιλογής βασίζονταν στο κατά πόσο η πρόταση που παρουσιάστηκε ανταποκρινόταν σε στοιχεία όπως η στιβαρότητα της πρότασης, η συνάφεια, η καινοτομία, η εμπειρία χρήστη και η παρουσίαση της.

Υπέυθυνοι για την δράση ήταν οι πρεσβευτές της Ευρωπαικής Εβδομάδας Προγραμματισμού για την Ελλάδα οι κ. Θεοδορόπουλος Αναστάσιος, Μπλάτσιος Χριστόφορος, Παπαδάκης Σταμάτιος, και η κα. Θεοδούλη (Λία) Τερζίδου.

Πηγή: https://edu.ellak.gr/

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.

Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.