• 6.png
  • 3.png
  • 56.png
  • 9.png
  • 11.png
  • 4.png
  • 10.png
  • 5.png
  • 1.png
  • 2.png
  • 8.png
  • 7.png
Το σχολείο μας

 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.

Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις  ή από το μενού αριστεράΜαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ωράριο Λειτουργίας Σχολείου

 

1η

8.15  -  9.00

2η

9.05  -  9.50

3η

10.00  -  10.45

4η

10.55  -  11.40

5η

11.50  -  12.35

6η

12.40  -  13.25

7η

13.30  -  14.10

Ώρες Ενημέρωσης Γονέων

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 01/02/2022,  κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.
Τονίζουμε ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών η είσοδος στο σχολείο (τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους) θα γίνεται με:
α) χρήση προστατευτικής μάσκας και
β) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης ή βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (PCR ή Rapid)

Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας με βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.

Πρόγραμμα ενημερώσης γονέων

Ο Διευθυντής
Νικόλαος Φωτιάδης

Μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.

Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.

Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών. 
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε κάθε σχολική μονάδα, από το προσωπικό του σχολείου ορίζεται υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Αποσπάσεις εκπ/κών σε εκπαιδευτικές μονάδες του εξωτερικού από το σχολικό έτος 2016-2017

Όσοι από τις/τους δημόσιους εκπαιδευτικούς Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης επιθυμούν να αποσπαστούν σε εκπαιδευτικές μονάδες του εξωτερικού από το σχολικό έτος 2016-2017 και από το ημερολογιακό έτος 2017 για το νότιο ημισφαίριο πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτηση που αναρτάται στον ιστότοπο http://dipode-aitisi.sch.gr . Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να αποστείλουν στη ΔΙ.Π.Ο.Δ.Ε.Ξ.Μ.Σ. στη διεύθυνση, Ανδρέα Παπανδρέου 37, 15180 Μαρούσι, σε φάκελο Α4:

α) Συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη την εκτυπωμένη μορφή της ηλεκτρονικής αίτησης.

β) Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που επιβεβαιώνουν τα όσα δηλώθηκαν στην ηλεκτρονική αίτηση:
i) για τους Ελληνικούς τίτλους σπουδών, διδακτορικούς τίτλους και μεταπτυχιακούς τίτλους, φωτοτυπία του πρωτοτύπου.
ii) για τους τίτλους σπουδών που προέρχονται από ιδρύματα της αλλοδαπής, φωτοτυπία αναγνώρισης του τίτλου από τον ΔΟΑΤΑΠ, φωτοτυπία του επικυρωμένου πρωτότυπου τίτλου σπουδών συνοδευόμενη από φωτοτυπία της επίσημης επικυρωμένης μετάφρασης του τίτλου, σύμφωνα με το άρθρο 1, παρ. 2 του ν.4250/2014 (ΦΕΚ 74/Α΄/26-3-2014).
iii) για τους τίτλους ξένων γλωσσών φωτοτυπία του επικυρωμένου πρωτότυπου τίτλου συνοδευόμενη από φωτοτυπία της επίσημης επικυρωμένης μετάφρασής τους, σύμφωνα με το άρθρο 1, παρ. 2 του ν.4250/2014 (ΦΕΚ 74/Α΄/26-3-2014). Η άδεια επάρκειας διδασκαλίας ξένης γλώσσας δεν αποδεικνύει τη γνώση ξένης γλώσσας. (π.δ.347/2003). Οι υποψήφιοι που είναι κάτοχοι της σχετικής άδειας πρέπει να προσκομίσουν φωτοτυπία του επικυρωμένου τίτλου σπουδών βάση του οποίου εκδόθηκε η άδεια επάρκειας διδασκαλίας της ξένης γλώσσας καθώς και φωτοτυπία της μετάφρασης του τίτλου.

 γ) Φύλλο μητρώου, το οποίο θα τους χορηγείται από τη Διεύθυνση στην οποία ανήκει ο ενδιαφερόμενος εκπ /κός.

Ανυπόγραφες αιτήσεις δεν γίνονται δεκτές. Υποψήφιος ο οποίος υποβάλλει ηλεκτρονική αίτηση αλλά δεν αποστέλλει στη ΔΙ.Π.Ο.Δ.Ε.Ξ.Μ.Σ την εκτυπωμένη μορφή της, υπογεγραμμένη καθώς και τα πλήρη, κατά περίπτωση δικαιολογητικά, αποκλείεται από την περαιτέρω διαδικασία. Τυχόν διορθώσεις, τροποποιήσεις ή συμπληρώσεις στοιχείων στην εκτυπωμένη μορφή της ηλεκτρονικής αίτησης δεν λαμβάνονται υπόψη.

Οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στο εξωτερικό, θα πρέπει επίσης να υποβάλουν στη ΔΙ.Π.Ο.Δ.Ε.Ξ.Μ.Σ. τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μέσα στην ίδια προθεσμία. Επισημαίνεται ότι και οι υπηρετούντες ,ως σύζυγοι μονίμων κατοίκων του εξωτερικού, εκπαιδευτικοί έχουν ομοίως την δυνατότητα υποβολής αίτησης απόσπασης.

Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων πρέπει να υποβληθούν ηλεκτρονικά μέχρι 15-4-2016 και ώρα 12.00 το μεσημέρι και θα πρωτοκολλούνται αυτόματα. Η εκτυπωμένη μορφή της ηλεκτρονικής αίτησης και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά θα πρέπει να αποσταλούν στη ΔΙ.Π.Ο.Δ.Ε.Ξ.Μ.Σ. μέσα στην ίδια προθεσμία. 

Δείτε την σχετική εγκύκλιο εδώ.

Υποβολή υπευθύνων δηλώσεων ν.1256/1982

Αποθηκεύστε τη σχετική δήλωση από εδώ

Ανασυγκρότηση (Π.Υ.Σ.Δ.Ε.) Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης

Πρόεδρος: Κοσμίδου Μαριγούλα, Διευθύντρια της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης, με αναπληρωτή της τον Σιμιτόπουλο Δημήτριο, εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ03 της Διεύθυνσης Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης.
Αντιπρόεδρος: Σακελλίων Σταμάτιος, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ01 της Διεύθυνσης Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης ως τακτικό μέλος, με αναπληρώτριά του την Σουλιώτη Μεταξία, εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ02 της Διεύθυνσης Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης.

Μέλη: Σερέτη Βάγια, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 της Διεύθυνσης Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης ως τακτικό μέλος, με αναπληρώτριά της τη Δαργινίδου Μαρία, εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ04.05 της Διεύθυνσης Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης.
- Καρυδόπουλος Γεώργιος ως τακτικό αιρετό μέλος, με αναπληρωτή του τον Κιουτσούκη Σταμάτιο.
- Δαπέργολας Νεκτάριος ως τακτικό αιρετό μέλος, με αναπληρωτή του τον Καρακολίδη Παναγιώτη

- Για θέματα που αναφέρονται στα φροντιστήρια Δ/θμιας Εκπαίδευσης, μετέχουν κατ? αναλογία με τα οριζόμενα στην υπ? αριθ. 4793/04-06-2008 Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων οι κάτωθι εκπρόσωποι των καθηγητών Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Μ.Ε. Ροδόπης:
1. Στρατιάδης Ανέστης, καθηγητής κλάδου ΠΕ03, ως τακτικό μέλος με αναπληρωτή του το Νικολαίδη Ηλία, καθηγητή κλάδου ΠΕ04.01.
2. Εξουζίδου Δέσποινα, καθηγήτρια κλάδου ΠΕ04.0,1 ως τακτικό μέλος με αναπληρώτρια της τη Σαρρή Σεβαστή, καθηγήτρια κλάδου ΠΕ02.
Ως Γραμματέας του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Ροδόπης ορίζεται η Οικονόμου Χρύσα, Διοικητική Υπάλληλο της Διεύθυνσης Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης με αναπληρώτρια της την Περοπούλου Χαρίκλεια, Διοικητική υπάλληλο της Διεύθυνσης Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης.

Η θητεία όλων των μελών του Συμβουλίου λήγει την 31η Δεκεμβρίου 2016

Nομοθεσία για τις άδειες των εκπαιδευτικών

Ενημερωτικό του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ Νεκτάριου Κορδή εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο των Συνεργαζόμενων ΕκπαιδευτικώνΚινήσεων

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.

Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.