• 56.png
  • 9.png
  • 10.png
  • 8.png
  • 3.png
  • 1.png
  • 6.png
  • 11.png
  • 4.png
  • 5.png
  • 7.png
  • 2.png
Το σχολείο μας

 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.

Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις  ή από το μενού αριστεράΜαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ωράριο Λειτουργίας Σχολείου

 

1η

8.15  -  9.00

2η

9.05  -  9.50

3η

10.00  -  10.45

4η

10.55  -  11.40

5η

11.50  -  12.35

6η

12.40  -  13.25

7η

13.30  -  14.10

Ώρες Ενημέρωσης Γονέων

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 01/02/2022,  κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.
Τονίζουμε ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών η είσοδος στο σχολείο (τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους) θα γίνεται με:
α) χρήση προστατευτικής μάσκας και
β) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης ή βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (PCR ή Rapid)

Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας με βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.

Πρόγραμμα ενημερώσης γονέων

Ο Διευθυντής
Νικόλαος Φωτιάδης

Μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.

Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.

Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών. 
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε κάθε σχολική μονάδα, από το προσωπικό του σχολείου ορίζεται υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Εγκύκλιος Μεταθέσεων 2014-15

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας των μεταθέσεων κατά το σχολικό έτος 2014-2015, κ α λ ε ί τους εκπαιδευτικούς Β/θμιας Εκπαίδευσης να υποβάλουν αιτήσεις μετάθεσης με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τις ακόλουθες κατηγορίες μεταθέσεων:

α) γενικές από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης,

β)στα Μουσικά Σχολεία,

γ) στα Καλλιτεχνικά Σχολεία,

δ) στα σχολεία Διαπολιτισμικής εκπαίδευσης,

ε) αμοιβαίες από περιοχή σε περιοχή και

στ) σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ

Εγκύκλιος Μεταθέσεων εδώ

 

Έντυπα Αιτήσεων εδώ

Εκλογές ΠΥΣΔΕ Ν. Ροδόπης 2014-2015

Οι υποψηφίους για τις εκλογές του περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δ/θμιας Εκπ/σης (ΠΥΣΔΕ) Ν. Ροδόπης, που θα γίνουν στις 5 Νοεμβρίου 2014 ημέρα Τετάρτη κατά παράταξη και αλφαβητική σειρά τους παρακάτω:

Ι. Από την Ανεξάρτητη Εκπαιδευτική Συνεργασία (ΑΕΣ)

1. ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
2. ΔΑΠΕΡΓΟΛΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
3. ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΠΕΤΡΟΥ
4. ΚΑΡΑΚΟΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του ΑΝΤΩΝΙΟΥ
5. ΚΕΧΑΓΙΟΓΛΟΥ ΠΕΤΡΟΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
6. ΛΑΚΑΚΗ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
7. ΣΤΡΟΥΜΠΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
8. ΦΩΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 

ΙΙ. Από την Δημοκρατική Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Δ.Ε. Ροδόπης (ΔΑΚΕ)

1. ΚΟΣΜΙΔΟΥ ΜΑΡΙΓΟΥΛΑ του ΙΩΑΝΝΗ
2. ΚΑΪΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ (ΜΑΤΟΥΛΑ) του ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ

 

ΙΙΙ. Από την Προοδευτική Ενότητα καθηγητών Δ.Ε. Ροδόπης

1. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΜΙΧΑΗΛ του ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ
2. ΓΑΝΤΖΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
3. ΚΑΡΥΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ
4. ΚΙΟΥΤΣΟΥΚΗΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
5. ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ του ΣΑΒΒΑ
6. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΗΒΗ του ΑΝΕΣΤΗ
7. ΣΑΜΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 

ΙV. Από την Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

1. ΣΟΥΛΙΩΤΗ ΜΕΤΑΞΙΑ του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ

Ημέρες συνεργασίας Σχολικού Συμβούλου Φιλολόγων Ροδόπης

Ο Σύμβουλος Φιλολόγων και παράλληλα σύμβουλος παιδαγωικής ευθύνης του σχολείου μας, Δημήτριος Βλάχος, στέλνοντας μήνυμα χαιρετισμού για τη νέα σχολική χρονιά, ενημερώνει ότι θα είναι στη διάθεση των καθηγητών συναδέλφων για συνεργασία, προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου και για υλοποίηση συνεργατικών δράσεων.

Ημέρες συνεργασίας στο Γραφείο του Σχολικού Συμβούλου Φιλολόγων Ροδόπης (Βιβλιοθήκη 1ου ΕΠΑΛ) ορίζονται για το σχολικό έτος 2014-2015 η Δευτέρα και η Τετάρτη. Καλό θα είναι να προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία για τον προγραμματισμό της συνάντησης.

Email επικοινωνίας Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και ιστότοπος στο link  www.dimitrisvlachos.gr

Τέλος στον ιστότοπο της Περιφερειακής Δ/νσης Εκ/σης Α.Μ.Θ. υπάρχει αναρτημένο υλικό από όλους τους Σχολικούς Συμβούλους της Περιφέρειας (Σχολικοί Σύμβουλοι ? Υλικό Σχολικών Συμβούλων: 

http://www.pdeamth.gr/index.php/2013-06-24-13-48-56/yliko-sxolikon-symvoylon).

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.

Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.