• 11.png
  • 9.png
  • 3.png
  • 4.png
  • 10.png
  • 2.png
  • 1.png
  • 8.png
  • 5.png
  • 56.png
  • 7.png
  • 6.png
Το σχολείο μας

 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.

Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις  ή από το μενού αριστεράΜαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ωράριο Λειτουργίας Σχολείου

 

1η

8.15  -  9.00

2η

9.05  -  9.50

3η

10.00  -  10.45

4η

10.55  -  11.40

5η

11.50  -  12.35

6η

12.40  -  13.25

7η

13.30  -  14.10

Ώρες Ενημέρωσης Γονέων

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 01/02/2022,  κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.
Τονίζουμε ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών η είσοδος στο σχολείο (τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους) θα γίνεται με:
α) χρήση προστατευτικής μάσκας και
β) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης ή βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (PCR ή Rapid)

Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας με βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.

Πρόγραμμα ενημερώσης γονέων

Ο Διευθυντής
Νικόλαος Φωτιάδης

Μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.

Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.

Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών. 
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε κάθε σχολική μονάδα, από το προσωπικό του σχολείου ορίζεται υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Τροποποίηση εξεταστέας ? διδακτέας ύλη των Λατινικών Γ΄ΓΕΛ

Τροποποίηση της με αρ. πρωτ. 96080/Δ2/17-06-2015 (ΦΕΚ Β΄ 1186) Υπουργικής Απόφασης με θέμα «Καθορισμός εξεταστέας ? διδακτέας ύλης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2015-2016»

Ενημέρωση αποφοίτων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ σχολικού έτους 2014-15 και προηγούμενων ετών σχετικά με την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το σχολικό έτος 2015-16

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για τους αποφοίτους ΓΕ.Λ και ΕΠΑ.Λ σχολικού έτους 2014-2015 και προηγούμενων ετών σχετικά με την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2015-16 θα ισχύσουν τα εξής:                          

A) Απόφοιτοι ΓΕΛ, ΕΠΑΛ ή άλλου τύπου Λυκείου, οι οποίοι είχαν δικαίωμα συμμετοχής στις πανελλαδικού τύπου εξετάσεις για την εισαγωγή στις Σχολές, στα Τμήματα και στις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων των Πανεπιστημίων, των Ανωτάτων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών,   των Τ.Ε.Ι., των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης, των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Σ.Ε.Ι.) και Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών (Α.Σ.Σ.Υ.), των Σχολών της Αστυνομικής Ακαδημίας και της Σχολής Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας (μόνο προσωπικό Πυροσβεστικού Σώματος),  καθώς και της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού με το σύστημα που ίσχυσε το σχολικό έτος 2014-2015, μπορούν, αν το επιθυμούν, να διαγωνισθούν με το ίδιο σύστημα εισαγωγής και κατά το σχολικό έτος 2015-2016, προκειμένου να διεκδικήσουν ποσοστό των θέσεων των παραπάνω σχολών, τμημάτων και ακαδημιών. Το ποσοστό αυτό ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αφού οριστικοποιηθεί ο αριθμός των αποφοίτων των προηγούμενων ετών που θα διαγωνισθούν με το σύστημα που ίσχυσε το σχ. Έτος 2014-2015, ώστε να τους αποδοθεί ποσοστό θέσεων κατά προσέγγιση ανάλογο με το ποσοστό τους σε σχέση με το σύνολο των υποψηφίων του σχ. έτους 2015-2016.

Εναλλακτικά, οι ανωτέρω υποψήφιοι έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν να συμμετάσχουν με τους ίδιους όρους, προϋποθέσεις και διαδικασίες στις εξετάσεις για την εισαγωγή στις σχολές, τμήματα και ακαδημίες σύμφωνα με το νέο σύστημα εισαγωγής που θεσπίσθηκε με τον ν.4327/2015 (Α' 50). Το δικαίωμα συμμετοχής με το νέο σύστημα το διατηρούν και  για τα σχολικά έτη που έπονται του σχολικού έτους 2015-2016. Στην περίπτωση αυτή οι υποψήφιοι οφείλουν να καταθέσουν εντός της προθεσμίας που ανακοινώνεται για τους μαθητές που φοιτούν στη Γ΄ Λυκείου το συγκεκριμένο σχολικό έτος ενυπόγραφη αίτηση-δήλωση συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις στη σχολική μονάδα από την οποία αποφοίτησαν ή στην κοντινότερη στην κατοικία τους σχολική μονάδα, με την οποία δηλώνουν την Ομάδα Προσανατολισμού στην οποία επιθυμούν να καταταχθούν καθώς και σε ποια μαθήματα θα διαγωνισθούν πανελλαδικά.

Επίσης οι απόφοιτοι εσπερινού ΕΠΑ.Λ. του τρέχοντος σχολικού έτους 2015-2016 θα εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 με βάση το σύστημα που ίσχυσε το σχολικό έτος 2014-2015.

B) Ειδικά για το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 δίνεται κατ? εξαίρεση το δικαίωμα συμμετοχής στο 10% των θέσεων εισακτέων χωρίς νέα εξέταση και σε όσους είχαν συμμετάσχει στις πανελλαδικές εξετάσεις των ημερήσιων Λυκείων το έτος 2014. Οι θέσεις που αντιστοιχούν στο 10% του αριθμού εισακτέων κατανέμονται στους υποψηφίους του έτους 2014 σε ποσοστό 40% και στους υποψηφίους του έτους 2015 σε ποσοστό 60%.

 

Διευκρινίσεις για το θέμα των εξετάσεων

Το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων ενημερώνεται ότι καλλιεργείται κλίμα ανησυχίας στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου αναφορικά με τις εξετάσεις.

ΤΟ Υπ. Π. Ε. Θ. αποσαφηνίζει προς κάθε κατεύθυνση για να μην υπάρχουν παρερμηνείες: οι πανελλαδικές εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα πραγματοποιηθούν πριν τις απολυτήριες ενδοσχολικές εξετάσεις των μαθητών και των μαθητριών. 

Διαβάστε το Δελτίο Τύπου

Καθορισμός των διαδικασιών πρόσβασης και επιλογής των υποψηφίων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις Γενικού Λυκείου με το νέο σύστημα

Με το άρθρο 1 καθορίζεται ότι όλοι οι υποψήφιοι (μαθητές και απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις με το νέο σύστημα, πρέπει να υποβάλουν σχετική Αίτηση-Δήλωση σε Γενικό Λύκειο το μήνα Φεβρουάριο, δηλώνοντας την ομάδα προσανατολισμού τους, τα εξεταζόμενα μαθήματα, τα ειδικά μαθήματα κλπ. Τα ίδια ισχύουν και για μαθητές ή αποφοίτους ξένων σχολείων.

Όσοι απόφοιτοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις με το παλιό σύστημα, πρέπει και αυτοί να υποβάλουν ανάλογη Αίτηση-Δήλωση σε Γενικό Λύκειο το μήνα Φεβρουάριο.

Με το άρθρο 2 καθορίζονται οι συντελεστές βαρύτητας των ειδικών μαθημάτων για τμήματα που απαιτούν εξέταση σε 1 ή 2 ειδικά μαθήματα και ο συντελεστής για το βαθμό της επίδοσης των πρακτικών δοκιμασιών για τα ΤΕΦΑΑ, συντελεστές που είναι ίδιοι και στο παλιό σύστημα.

Με το άρθρο 3 καθορίζεται για το νέο σύστημα ο τρόπος υπολογισμού μορίων, ο οποίος βασίζεται μόνο στο γραπτό βαθμό των 4 ή 5 μαθημάτων. Τα μόρια για κάθε επιστημονικό πεδίο προκύπτουν από τα 4 μόνο μαθήματα του κάθε πεδίου. Για τον υπολογισμό των μορίων εφαρμόζεται ο τύπος:

[ (Α+Β+Γ+Δ) x2 + (Α x 1,3) + (Β x 0,7) ]  x 100 = ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ για συγκεκριμένο πεδίο,

όπου Α, Β, Γ, Δ είναι οι γραπτοί βαθμοί των 4 πανελλαδικών μαθημάτων του συγκεκριμένου πεδίου

και Α,Β είναι οι γραπτοί βαθμοί των 2 μαθημάτων με συντελεστές βαρύτητας του συγκεκριμένου πεδίου.

Σε περίπτωση που ο υποψήφιος διεκδικεί την εισαγωγή του σε πεδίο με μειωμένους συντελεστές βαρύτητας, τότε για τον υπολογισμό των μορίων εφαρμόζεται ο τύπος:

[ (Α+Β+Γ+Δ) x2 + (Α x 0,9) + (Β x 0,4) ]  x 100 = ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ για συγκεκριμένο πεδίο,

όπου Α, Β, Γ, Δ είναι οι γραπτοί βαθμοί των 4 πανελλαδικών μαθημάτων του συγκεκριμένου πεδίου

και Α,Β είναι οι γραπτοί βαθμοί των 2 μαθημάτων με μειωμένους συντελεστές βαρύτητας του συγκεκριμένου πεδίου.

Και στις δύο ανωτέρω περιπτώσεις, στο ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ θα προστεθούν και τα επιπλέον μόρια που συγκεντρώσει ο υποψήφιος από τυχόν εξέτασή του σε ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες, για να προκύψει ένα διαφορετικό σύνολο μορίων, που θα ισχύει μόνο για τμήματα που απαιτούν ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες.

Για όσους αποφοίτους εξεταστούν με το παλιό σύστημα, εξακολουθεί να ισχύει ο παλιός τρόπος υπολογισμού μορίων.

Το άρθρο 4 προβλέπει ότι δικαιούχοι υποβολής Μηχανογραφικού Δελτίου είναι όσοι υποψήφιοι συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις με το νέο σύστημα. Οι υποψήφιοι θα έχουν το δικαίωμα να δηλώσουν 1 ή 2 επιστημονικά πεδία, στα οποία έχουν πρόσβαση ανάλογα με τα 4 ή 5 μαθήματα που θα έχουν εξεταστεί. Τα ίδια ορίζονται και για τους υποψηφίους με τα Εσπερινά ΓΕΛ, με την επιφύλαξη της πλήρους διετούς φοίτησης ή των εξαιρέσεων αυτής.

Για όσους αποφοίτους συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις του παλιού συστήματος ή διεκδικήσουν το 10% των θέσεων (χωρίς νέα εξέταση), η υποβολή του Μηχανογραφικού Δελτίου θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις που ίσχυαν μέχρι και πέρυσι.

Με το άρθρο 5 καθορίζονται τεχνικές λεπτομέρειες για την υποβολή του Μηχανογραφικού Δελτίου, όπως η ηλεκτρονική του υποβολή, η επιλογή τμημάτων που είναι κοινά σε δύο πεδία, η επιλογή του ενός ή των δύο πεδίων, οι προϋποθέσεις για τους υποψηφίους των Εσπερινών ΓΕΛ και των ξένων σχολείων.

Για τους υποψηφίους με το παλιό σύστημα, δεν αλλάζει κάτι από τα ως πέρυσι ισχύοντα.

Το άρθρο 6 ορίζει ότι σε όσους συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις με το νέο σύστημα, δίνεται βεβαίωση συμμετοχής με την πλήρη ταυτότητα του υποψηφίου και της συμμετοχής του.

                Για τους υποψηφίους με το παλιό σύστημα, θα εκδοθεί Βεβαίωση Πρόσβασης.

Με το άρθρο 7 καθορίζονται οι κύριες προϋποθέσεις για την επιλογή των υποψηφίων, που είναι η κατοχή απολυτηρίου, η οριστική υποβολή μηχανογραφικού και επιπλέον προϋποθέσεις για ορισμένες σχολές και τμήματα (πχ. ΤΕΦΑΑ κλπ.). Επίσης περιγράφεται η διαδικασία επιλογής και οι περιπτώσεις ισοβαθμίας υποψηφίων.

Με το άρθρο 8 καθορίζονται τεχνικές λεπτομέρειες για την έκδοση, κύρωση και γνωστοποίηση-αποστολή των αποτελεσμάτων, την εγγραφή των επιτυχόντων και την επίδειξη των αποκομμάτων των τετραδίων για το νέο σύστημα, στο ίδιο πλαίσιο περίπου με το παλιό σύστημα.

Για όλες τις ανωτέρω διαδικασίες και στην κατάλληλη χρονική περίοδο θα εκδίδονται αναλυτικές εγκύκλιοι.

Διαβάστε την σχετική εγκύκλιο εδώ

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.

Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.