• 10.png
  • 3.png
  • 9.png
  • 2.png
  • 5.png
  • 4.png
  • 1.png
  • 7.png
  • 11.png
  • 6.png
  • 8.png
  • 56.png
Το σχολείο μας

 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.

Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις  ή από το μενού αριστεράΜαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ωράριο Λειτουργίας Σχολείου

 

1η

8.15  -  9.00

2η

9.05  -  9.50

3η

10.00  -  10.45

4η

10.55  -  11.40

5η

11.50  -  12.35

6η

12.40  -  13.25

7η

13.30  -  14.10

Ώρες Ενημέρωσης Γονέων

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 01/02/2022,  κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.
Τονίζουμε ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών η είσοδος στο σχολείο (τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους) θα γίνεται με:
α) χρήση προστατευτικής μάσκας και
β) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης ή βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (PCR ή Rapid)

Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας με βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.

Πρόγραμμα ενημερώσης γονέων

Ο Διευθυντής
Νικόλαος Φωτιάδης

Μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.

Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.

Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών. 
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε κάθε σχολική μονάδα, από το προσωπικό του σχολείου ορίζεται υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Β΄ Φάση Ηλεκτρονικών Εγγραφών-Δηλώσεων Προτίμησης στην Ηλεκτρονική Εφαρμογή E-εγγραφές

Σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας η Β΄ Φάση Ηλεκτρονικών Εγγραφών διαρκεί από τη Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018 έως και την Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018 (14.00). Για το λόγο αυτό η ηλεκτρονική πλατφόρμα  https://e-eggrafes.minedu.gov.gr θα είναι ανοικτή για να υποδεχτεί νέες αιτήσεις εγγραφής.

Η Β΄ Φάση Ηλεκτρονικών Εγγραφών αφορά:

  • μαθητές/τριες που δεν πρόλαβαν να κάνουν Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής - Δήλωση Προτίμησης μπορούν να την υποβάλουν κατά τη δεύτερη περίοδο των Ηλεκτρονικών Αιτήσεων Εγγραφής - Δηλώσεων Προτίμησης στο e-εγγραφές από τη Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018 έως και την Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018 (14.00).
  • μαθητές/τριες που απορρίφθηκαν λόγω ανεπαρκούς φοίτησης μπορούν να κάνουν νέα αίτηση ή τροποποίηση της αίτησής τους κατά τη δεύτερη περίοδο των Ηλεκτρονικών Αιτήσεων Εγγραφής - Δηλώσεων Προτίμησης στο e-εγγραφές από τη Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018 έως και την Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018 (14.00).
  • μαθητές/τριες που πρέπει να επανεξεταστούν στην ειδική εξεταστική περίοδο του Ιουνίου, εφόσον προβιβαστούν, θα κατανεμηθούν με τη δεύτερη κατανομή (2-3 Ιουλίου).
  • Σε περίπτωση που δεν προβιβαστούν: α. για τους μαθητές/τριες της Α΄ και Β΄ Λυκείου δίνεται η δυνατότητα να τροποποιήσουν την αίτησή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή eεγγραφές και β. για τους μαθητές/τριες της Γ΄ Γυμνασίου και για όσους/ες προβλέπεται να εξεταστούν στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου, οι αιτήσεις τους παραμένουν σε εκκρεμότητα μέχρι και την ολοκλήρωση της εν λόγω εξεταστικής.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την από 09-05-2018 (Φ1α/73611/Δ4) εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ., μετά την οριστική κατάταξή τους σε συγκεκριμένο ΓΕ.Λ. οι ενδιαφερόμενοι/ες (γονείς, κηδεμόνες) θα ενημερωθούν μέσω της εφαρμογής e εγγραφές από 22-6-2018 και οφείλουν να παρουσιαστούν μέχρι την έναρξη των μαθημάτων για την οριστική εγγραφή, ανανέωση εγγραφής προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Το σχετικό έγγραφο σε μορφή pdf 

Έλεγχοι επίδοσης μαθητών Α' και Β' τάξης και Απολυτήρια μαθητών Γ' τάξης

Τα απολυτήρια των μαθητών της Γ? Λύκειου και οι έλεγχοι επίδοσης των μαθητών της Α? και Β? Λύκειου θα δίνονται από την Τετάρτη 20 Ιουνίου. Σημειώνεται ότι την Παρασκευή 22 Ιουνίου το σχολείο θα λειτουργήσει ως εξεταστικό κέντρο για το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα των Αγγλικών και θα παραμείνει κλειστό για τους γονείς/κηδεμόνες.
 
Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών της Α? και Β? τάξης κατά την παραλαβή των ελέγχων θα κληθούν να συμπληρώσουν μια υπεύθυνη δήλωση που θα τους χορηγήσει το σχολείο. Σε αυτήν θα πρέπει να καταχωρίσουν την προσωπική τους ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail), μέσω της οποίας θα ενημερώνονται για την φοίτηση των παιδιών τους κατά το σχολικό έτος 2018-2019. Γι? αυτόν το λόγο, οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών της Α? και Β? τάξης θα πρέπει να προσέρχονται έχοντας αποφασίσει ποιαν ηλεκτρονική διεύθυνση θα ορίσουν ως δίαυλο επικοινωνίας τους με το σχολείο.

Παράταση των Ηλεκτρονικών Εγγραφών ως την Τετάρτη 6 Ιουνίου

Από το Υπουργείο Παιδείας ανακοινώθηκε ανακοινώθηκε παράταση της ημερομηνίας υποβολής της «Ηλεκτρονικής Αίτησης Εγγραφής - Δήλωσης Προτίμησης», μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές για το σχολικό έτος 2018-2019 στην ηλεκτρονική διεύθυνση:https://e-eggrafes.minedu.gov.gr, μέχρι την Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018 και ώρα 22.00 (10.00 μ.μ.).

Από τις 14 έως τις 31 Μαΐου οι αιτήσεις εγγραφής και δήλωση προτίμησης για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

Από το Υπουργείο Παιδείας ανακοινώθηκε ότι οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημοσίων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2018-2019, πρέπει να υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής - Δήλωση Προτίμησης», μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, από τη 14η Μαΐου και ώρα 10:00 έως την 31η Μαΐου 2018 και ώρα 14:00.

Για την είσοδο στην εφαρμογή e-εγγραφές, είναι απαραίτητοι οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis). 

Οδηγίες σχετικά με τις e-εγγραφές.

Στην περίπτωση ανήλικου/ης μαθητή/τριας ή ενήλικου προστατευόμενου μέλους το οποίο δε διαθέτει κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), χρησιμοποιούνται αποκλειστικά οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis) του γονέα ή κηδεμόνα ή του κατά το νόμο υπεύθυνου αντίστοιχα που έχει καταχωριστεί στο Πληροφοριακό Σύστημα Myschool. Στην περίπτωση αυτή, απαιτείται αποδεικτικό έγγραφο δημόσιας αρχής για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο σχολείο. Επίσης, στην περίπτωση κατά την οποία οι αιτούντες/αιτούσες κηδεμόνες ή ενήλικοι/ες μαθητές/τριες δεν διαθέτουν κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) οφείλουν να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να τους αποκτήσουν έγκαιρα.

Οι αιτούντες/αιτούσες κατά την είσοδό τους στην εφαρμογή e-εγγραφές θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για τις τάξεις, τα μαθήματα επιλογής, την ομάδα προσανατολισμού των ΓΕ.Λ., τους τομείς και τις ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ. στις οποίες δικαιούνται να εγγραφούν.

Δείτε τη σχετική εγκύκλιος σε μορφή pdf

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.

Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.