• 5.png
  • 2.png
  • 1.png
  • 11.png
  • 9.png
  • 3.png
  • 6.png
  • 10.png
  • 7.png
  • 4.png
  • 56.png
  • 8.png
Το σχολείο μας

 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.

Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις  ή από το μενού αριστεράΜαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ωράριο Λειτουργίας Σχολείου

 

1η

8.15  -  9.00

2η

9.05  -  9.50

3η

10.00  -  10.45

4η

10.55  -  11.40

5η

11.50  -  12.35

6η

12.40  -  13.25

7η

13.30  -  14.10

Ώρες Ενημέρωσης Γονέων

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 01/02/2022,  κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.
Τονίζουμε ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών η είσοδος στο σχολείο (τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους) θα γίνεται με:
α) χρήση προστατευτικής μάσκας και
β) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης ή βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (PCR ή Rapid)

Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας με βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.

Πρόγραμμα ενημερώσης γονέων

Ο Διευθυντής
Νικόλαος Φωτιάδης

Μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.

Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.

Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών. 
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε κάθε σχολική μονάδα, από το προσωπικό του σχολείου ορίζεται υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Πολιτιστικά Προγράμματα 2013-2014

Τη σχολική χρονιά 2013-14 θα υλοποιηθούν από τους μαθητές και καθηγητές του σχολείου μας τα ακόλουθα πολιτιστικά προγράμματα:

1. Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: "Η Μεσόγειος, η θάλασσα που μας ενώνει", ,με συμμετοχή συνολικά 79 μαθητών, το οποίο περιλαμβάνει τις εξης ενότητες:

Ονομασία Υπεύθυνοι Καθηγητές
Η Μεσόγειος του Κινηματογράφου και της Μουσικής Αψεμίδης Ευστάθιος ΠΕ04 & Κιόρογλου Σοφία ΠΕ02
Η Μεσόγειος της Αρχιτεκτονικής Βαβούρα Ευαγγελία ΠΕ12.02
Η μεσόγειος των Γεύσεων Χαραλαμπάκη Ελένη, ΠΕ18.35

2. Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: "Η Ροδόπη στην Ελληνική Λογοτεχνία", με υπεύθυνους καθηγητές τους: Στρούμπας Ιωάννης ΠΕ02 και Παιδαράκη Κυριακίτσα ΠΕ02 , και συμμετοχή 36 μαθητών.

3. Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: "Κωνσταντινούπολη, η κοιτίδα της Βυζαντινής Τέχνης", με υπεύθυνους καθηγητές τους: Σολωνού Ελένη ΠΕ02 και Παρασκευά Ευσταθία ΠΕ02, Τενεκετζή Μαρία ΠΕ02, Αργύρη Μαρία ΠΕ02, και συμμετοχή 40 μαθητών.

4. Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: "Περπατώντας στους δρόμους της παράδοσης: Παραδοσιακοί χοροί της Θράκης", με υπεύθυνη καθηγήτρια την κα Τζάνα Μαίρη ΠΕ11 και συμμετοχή 16 μαθητών.

5. Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: "Οργανώνοντας μια Θεατρική Παράσταση", με υπεύθυνη καθηγήτρια την κα Καραμπάση Μαρία Πε02 και συμμετοχή 20 μαθητών.

"Μεσόγειος, η θάλασσα που μας ενώνει"

«Μεσόγειος, η θάλασσα που μας ενώνει»

Το ενιαίο Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Μεσόγειος, η θάλασσα που μας ενώνει» προέκυψε χάρη στο μεγάλο ενδιαφέρον των παιδιών για συμμετοχή στα Προγράμματα. Έτσι, εκμεταλλευτήκαμε το μεράκι και το ειδικό ενδιαφέρον των καθηγητών μας για το αντικείμενό τους ? ή και για πεδία εκτός του αντικειμένου τους ? και διαμορφώσαμε ένα πρόγραμμα για εκείνες τις πτυχές της Μεσογείου που θα μας πρόσφεραν μία σφαιρική εικόνα της.

«Η Μεσόγειος του Κινηματογράφου και της Μουσικής»

Ο Κινηματογράφος είναι μία μορφή τέχνης άμεση, που χρησιμοποιεί πολλά μέσα (ήχο, εικόνα, λόγο) για να μεταδώσει το μήνυμά της. Είναι μία τέχνη που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σύγχρονης τεχνοκρατούμενης κοινωνίας, αφού εντυπωσιάζει εύκολα. Αν και το στοιχείο του εντυπωσιασμού δεν έλειπε από τα πρώτα βήματα της έβδομης τέχνης, πολλά από τα υπόλοιπα στοιχεία που δημιουργούν το σημερινό Κινηματογράφο, όπως ο λόγος ή το χρώμα, απουσίαζαν από τις πρώτες ταινίες.

Σκοπός του Προγράμματος είναι να μελετήσουμε την ιστορική εξέλιξη του Κινηματογράφου, να κατανοήσουμε καλύτερα κάποιες ποιοτικές πλευρές του, όπως η σκηνοθεσία, και να απολαύσουμε φυσικά ταινίες είτε της Μεσογείου είτε για τη Μεσόγειο, που μας δίνουν εικόνα τόσο της θάλασσας, όσο και της Μουσικής (παραδοσιακής και όχι μόνο), της Ιστορίας, των ανθρώπων που κατοικούν σε αυτή.

«Η Μεσόγειος της Αρχιτεκτονικής»

Η αρχιτεκτονική συμβάδιζε πάντα με την ιστορία της ανθρωπότητας. Ο άνθρωπος, νομάς στην αρχή, ανακάλυψε ότι γεννήθηκε αρχιτέκτονας πρώτα από την ανάγκη της στέγασης για προστασία από το περιβάλλον. Στη συνέχεια η αγάπη ή η ανάγκη του για το θείο τον οδήγησαν στην κατασκευή ναών και ιερών. Οι τάφοι, τα κάστρα, οι δρόμοι, τα δημόσια κτήρια και οι γέφυρες εξυπηρετούσαν τις ανάγκες των πιο οργανωμένων κοινωνιών. Ο άνθρωπος κατασκευάζοντας ένιωσε την ανάγκη για έκφραση, έγινε καλλιτέχνης.

Κοινωνίες και περιοχές με κοινά στοιχεία άρχισαν να παρουσιάζουν μια ομοιομορφία ως προς την αρχιτεκτονική τους. Στον ευρύτερο χώρο της Μεσογείου οι ομοιότητες των αρχιτεκτονικών μορφών είναι έκδηλες λόγω της αλληλεπίδρασης των διαφορετικών πολιτισμών. Το παρόμοιο κλίμα και το εμπόριο μεταξύ των περιοχών που βρέχονται  από τη Μεσόγειο θάλασσα οδήγησε σε δάνεια και αντιδάνεια πολιτιστικών και εικαστικών στοιχείων με αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας μεσογειακής αρχιτεκτονικής ταυτότητας.

Στόχος λοιπόν του προγράμματος είναι να εντοπίσουμε αυτή την κοινή ταυτότητα, ερευνώντας και καταγράφοντας χαρακτηριστικά της λαϊκής, της δημόσιας και της λατρευτικής αρχιτεκτονικής.

«Η Μεσόγειος των Γεύσεων»

Στο πρόγραμμα αυτό θα προσπαθήσουμε να δούμε πώς οι πρώτες ύλες της μεσογειακής κουζίνας μετουσιώνονται σε μια κοινή πολιτιστική κληρονομιά που συνδέει τις χώρες της Μεσογείου.

Συγκεκριμένα, θα δούμε πως παρά τις κατά τόπους πολιτιστικές διαφορές υπάρχει μια κοινή κουλτούρα ως προς  τις παραδοσιακές συνταγές της κουζίνας της Μεσογείου. Θα εξετάσουμε πώς η γαστριμαργική παράδοση εξελίχθηκε κυρίως λόγω της κοινής ή παρόμοιας χλωρίδας και πανίδας, του κλίματος της περιοχής αλλά και λόγω των επιρροών που αναπτύχθηκαν ανάμεσα στις διάφορες Μεσογειακές χώρες, στο πέρασμα των χρόνων και ήταν αποτέλεσμα της εγγύτητας, της συναναστροφής τους αλλά και της ιδιότητάς τους αυτής, που ονομάζεται «Μεσογειακή νοοτροπία».

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.

Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.