• 7.png
  • 2.png
  • 5.png
  • 6.png
  • 1.png
  • 3.png
  • 11.png
  • 56.png
  • 8.png
  • 10.png
  • 9.png
  • 4.png
Το σχολείο μας

 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.

Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις  ή από το μενού αριστεράΜαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ωράριο Λειτουργίας Σχολείου

 

1η

8.15  -  9.00

2η

9.05  -  9.50

3η

10.00  -  10.45

4η

10.55  -  11.40

5η

11.50  -  12.35

6η

12.40  -  13.25

7η

13.30  -  14.10

Ώρες Ενημέρωσης Γονέων

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 01/02/2022,  κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.
Τονίζουμε ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών η είσοδος στο σχολείο (τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους) θα γίνεται με:
α) χρήση προστατευτικής μάσκας και
β) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης ή βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (PCR ή Rapid)

Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας με βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.

Πρόγραμμα ενημερώσης γονέων

Ο Διευθυντής
Νικόλαος Φωτιάδης

Μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.

Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.

Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών. 
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε κάθε σχολική μονάδα, από το προσωπικό του σχολείου ορίζεται υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Οι εντυπώσεις των 4 μαθητριών μας από το πρόγραμμα EUROSCOLA του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου

Οι μαθήτριες της Β΄τάξης του σχολείου μας, Μαρίνα Κουσικιάν, Κλυταιμνήστρα Κιουτσούκη, Αικατερίνη Φέτσιου και Ανδριάνα Γιαντουρή εκπροσώπησαν την Ροδόπη στο φετινό πρόγραμμα EUROSCOLA του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο

Οι εντυπώσει τους από την επίσκεψη τους στο Στρασβούργο και στο πρόγραμα EUROSCOLA 

Η  εμπειρία μας από το πρόγραμμα του euroscolaήταν χωρίς αμφιβολία  μοναδική και θα μας μείνει αξέχαστη. Ιδιαίτερα η επίσκεψη στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αποτέλεσε εμπειρία ζωής για όλες μας. Είχαμε την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με τον θεσμό της Ε.Ε και να μάθουμε πράγματα για τα οποία δεν γνωρίζαμε το παραμικρό (διαδικασία ψηφοφορίας κλπ).Ακόμη γνωρίσαμε και συνεργαστήκαμε με παιδιά από πολλές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με τα οποία ανταλλάξαμε ιδέες, απόψεις αλλά και πολιτισμικά στοιχεία και συνήθειες.

Όσον αφορά τις εντυπώσεις μας από το Στρασβούργο, έχουμε να πούμε πως η πόλη είναι βγαλμένη από παραμύθι. Η αρχιτεκτονική της, τα γραφικά στενά και τα κανάλια του Ρήνου έκλεψαν τις εντυπώσεις. 

euroscola2016

 

Επιστρέφοντας από το Στρασβούργο γεμάτες εικόνες και μοναδικές εμπειρίες μίλησαν στην τοπική εφημερίδα Παρατηρητής της Θράκης για τα όσα αποκόμισαν από την εμπειρία τους αυτή.

Μαρίνα Κουσικιάν «Σημασία δεν έχει απλά να συζητάμε αλλά και να πράττουμε»

Αικατερίνη Φέτσιου «Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να δώσει την δυνατότητα μεγαλύτερης αλληλεπίδρασης μεταξύ των πολιτών της»

Κλυταιμνήστρα Κιουτσούκη «Το σημαντικότερο εφόδιο του ταξιδιού μας η κατανόηση της δύναμης της συνεργασίας και της συλλογικότητας»

Ανδριάνα Γιαντουρή «Οι Ευρωπαίοι δεν έχουν επίγνωση της πραγματικότητας της Ελλάδας, χωρίς αυτό να σημαίνει πως υιοθετούν αρνητικές για εμάς απόψεις, όπως φανταζόμαστε»

 «Το μεγαλύτερο κέρδος που αποκόμισαν οι συμμετέχουσες ήταν η από κοντά  γνωριμία με τη δομή και τον τρόπο λειτουργίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου»
Υπεύθυνη καθηγήτρια του προγράμματος για το σχολείο μας κ. Ματίνα Ζαμπατέλη - ΠΕ02

«Η επιτυχία των παιδιών αποτέλεσμα της πολύχρονης προσπάθειάς τους στα θρανία και της στήριξης των οικογενειών τους»
Δ/ντής του σχολείου μας κ. Γιάννης Στρούμπας - ΠΕ02

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ

 

Διάκριση 4 μαθητριών μας στον διαγωνισμό του προγράμματος EUROSCOLA

Στο Στρασβούργο στις 11 Μαρτίου του 2016, θα παρευρεθούν οι 4 μαθήτριες του σχολείου μας που διέπρεψαν στον διαγωνισμό έκθεσης με θέμα: «Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο μετά την Συνθήκη της Λισαβόνας έχει πιο ενισχυμένο ρόλο στην διαμόρφωση της Ευρώπης. Ποιος είναι ο ρόλος του Ευρωπαίου πολίτη και πώς μπορεί να ακουστεί δυνατότερα η φωνή του στην Ευρώπη;», του προγράμματος EUROSCOLA.

Πρόκειται για τις μαθήτριες της Β τάξης: Μαρίνα Κουσικιάν και Κλυταιμνήστρα Κιουτσούκη, που μάλιστα συγκέντρωσαν τις μεγαλύτερες βαθμολογίες ανάμεσα στους 250 υποψήφιους από όλη την Περιφέρεια ΑΜ-Θ, και βρίσκονται στην 1η και 2η θέση αντίστοιχα, την Αικατερίνη Φέτσιου, η οποία απέσπασε την 5η θέση, ενώ η τέταρτη είναι η Ανδριάνα Γιαντούρη, που συγκέντρωσε την 11η καλύτερη βαθμολογία.

Πολλά Συγχαρητήρια στα κορίτσια και καλή επιτυχία!

http://11lyk-patras.ach.sch.gr/autosch/joomla15/images/euroscola2.jpgΣτο γραπτό διαγωνισμό για το Πρόγραμμα EUROSCOLA έλαβαν μέρος συνολικά 250 μαθητές και μαθήτριες από 33 σχολικές μονάδες της περιφέρειας Ανατ. Μακεδονίας ? ΘράκηςΗ κατάταξη των υποψηφίων σύμφωνα με την τελική τους βαθμολογία, έπειτα από συνεκτίμηση των τριών (3) κριτηρίων, αποτυπώνεται στον ακόλουθο πίνακα: 

http://www.pdeamth.gr/images/file2016/tel_kat.xls

Βάσει της κατάταξης, οι μαθητές και μαθήτριες που επιλέγονται να εκπροσωπήσουν την Περιφέρεια Α.Μ.Θ στην Ημερίδα, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Στρασβούργο στις 11 Μαρτίου 2016, είναι οι εξής:

Σειρά κατάταξης

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

1

ΚΟΥΣΙΚΙΑΝ

ΜΑΡΙΝΑ

3ο ΓΕΛ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

2

ΚΙΟΥΤΣΟΥΚΗ

ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ

3ο ΓΕΛ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

3

ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ

ΣΤΕΦΑΝΙΑ

5ο ΓΕΛ ΚΑΒΑΛΑΣ

4

ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ

ΒΑΣΙΛΕΙΑ-
ΣΜΑΡΑΓΔΗ

6ο ΓΕΛ ΚΑΒΑΛΑΣ

5

ΦΕΤΣΙΟΥ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

3ο ΓΕΛ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

6

ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ

ΜΑΡΙΑΝΘΗ

3ο ΓΕΛ ΔΡΑΜΑΣ

7

ΣΩΤΗΡΕΛΗ

ΣΟΦΙΑ-
ΑΘΗΝΑ

ΓΕΛ ΛΙΜΕΝΑ ΘΑΣΟΥ

8

ΣΩΤΗΡΕΛΗ

ΖΩΓΡΑΦΙΑ

ΓΕΛ ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΟΥ

9

ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ

ΕΛΕΝΗ

4ο ΓΕΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

10

ΠΑΠΟΥΤΣΟΥΔΗΣ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

1ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

11

ΓΙΑΝΤΟΥΡΗ

ΑΝΔΡΙΑΝΑ

3ο ΓΕΛ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

12

ΜΟΒΣΙΣΙΑΝ

ΕΛΠΙΔΑ

2ο ΓΕΛ ΚΑΒΑΛΑΣ

13

ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΛΑΜΠΡΟΣ

2o ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

14

ΑΘΑΝΑΣΑΚΗ

ΜΑΡΙΛΕΝΑ

ΓΕΛ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ

15

ΒΛΥΣΙΔΟΥ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ-

4o ΓΕΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

16

ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

4ο ΓΕΛ ΔΡΑΜΑΣ

17

ΙΩΣΗΦΙΔΗΣ

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ

1ο ΓΕΛ ΚΑΒΑΛΑΣ

18

ΤΣΕΤΑ

ΚΥΡΙΑΚΗ

1ο ΓΕΛ ΔΡΑΜΑΣ

19

ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΕΛΕΝΗ

1o ΓΕΛ ΞΑΝΘΗΣ

20

ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ

ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ

1o ΓΕΛ ΞΑΝΘΗΣ

21

ΙΓΝΑΤΙΑΔΟΥ

ΕΛΕΝΗ

1o ΓΕΛ ΞΑΝΘΗΣ

22

ΠΑΡΑΣΧΑΚΗ

ΣΤΥΛΙΑΝΗ

1o ΓΕΛ ΞΑΝΘΗΣ

23

ΚΑΛΤΣΙΔΗ

ΔΕΣΠΟΙΝΑ

5ο ΓΕΛ ΚΑΒΑΛΑΣ

24

ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ

ΓΙΑΣΕΜΙΝΑ-
ΜΑΡΙΝΑ

3ο ΓΕΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

Μήνυμα Περιφερειακού Δ/ντή Εκπ/σης

Αγαπητά μας παιδιά, σας συγχαίρουμε για τη συμμετοχή σας στο διαγωνισμό και σας ευχόμαστε να συνεχίσετε την αξιόλογη προσπάθειά σας και στο μέλλον, κάνοντας μας υπερήφανους με την πρόοδο και τις επιτυχίες σας. Αξιότιμοι εκπαιδευτικοί, σας ευχαριστούμε που στηρίξατε και προετοιμάσατε τους υποψήφιους της Περιφέρειάς μας και που  καθημερινά δίνετε το δικό σας αγώνα στη διαμόρφωση ενός ποιοτικού και υγιούς εκπαιδευτικού συστήματος. Αξιότιμοι Σχολικοί Σύμβουλοι ΠΕ02 της ΠΔΕ ΑΜ-Θ και εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ02, σας αξίζουν θερμά συγχαρητήρια για το έργο που αναλάβατε να διορθώσετε τις γραπτές δοκιμασίες των υποψηφίων του διαγωνισμού με υψηλό αίσθημα ευθύνης και χωρίς πρόσθετη αμοιβή.

Ο   ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ  ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΕΡΑΜΑΡΗΣ

 

Λίγα λόγια για το πρόγραμα EUROSCOLA

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο επιθυμώντας να δώσει στους νέους της Ευρώπης ηλικίας 16-18 ετών, τη δυνατότητα να συναντηθούν, να ανταλλάξουν απόψεις πάνω στις εμπειρίες τους, στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και να εκφράσουν τις προσδοκίες και τα σχέδιά τους για την ευρωπαϊκή οικοδόμηση, διοργανώνει από το 1992, τις ημερίδες "EUROSCOLA" στο Στρασβούργο της Γαλλίας.

Ο μηχανισμός του προγράμματος επιτρέπει σε παιδιά από διαφορετικές χώρες να έρθουν σε επαφή. Από τη στιγμή που θα εισέλθουν στο ΕΚ, παύουν να αντιπροσωπεύουν το σχολείο τους και εντάσσονται σε  πολύγλωσσες ομάδες των 100 περίπου μαθητών. Έτσι, οι συμμετέχοντες προκειμένου να επικοινωνήσουν με τους ομολόγους τους από τις άλλες χώρες, καλούνται να χρησιμοποιήσουν στο μέγιστο δυνατό βαθμό τις γλωσσικές τους γνώσεις.  

Στόχος του προγράμματος είναι:

  • Η εξοικείωση των νέων με τη λειτουργία των ευρωπαϊκών θεσμών
  • Η ευαισθητοποίηση τους στο ρόλο που θα κληθούν να παίξουν στη μελλοντική οργάνωση της Ευρώπης
  • Η συνειδητοποίηση της ανάγκης προάσπισης της δημοκρατίας και των θεμελιωδών δικαιωμάτων
  • Η κατανόηση πως η μάθηση και η χρήση ξένων γλωσσών βοηθάει στην προσέγγιση, στην επίλυση των προβλημάτων, στην κατανόηση των απόψεων και των προσδοκιών του άλλου
  • Η εξοικείωση και εξεύρεση μέσων που θα τους επιτρέψουν στους νέους να εκφράσουν τις προσωπικές τους απόψεις και να αξιοποιήσουν την επιθυμία τους για προσφορά.

Πώς επιλέγονται οι μαθητές:

Για την επιλογή των μαθητών διεξήχθη στα τέλη του προηγούμενου μήνα διαγωνισμός έκθεσης με θέμα: «Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο μετά την Συνθήκη της Λισαβόνας έχει πιο ενισχυμένο ρόλο στην διαμόρφωση της Ευρώπης. Ποιος είναι ο ρόλος του Ευρωπαίου πολίτη και πώς μπορεί να ακουστεί δυνατότερα η φωνή του στην Ευρώπη;».

Διαγωνισμός έκθεσης στα πρότυπα των πανελλήνιων εξετάσεων

Ο διαγωνισμός διεξήχθη με την ευθύνη των οικείων περιφερειακών διευθύνσεων, στα πρότυπα των διαγωνισμών των πανελλαδικών εξετάσεων. Την αξιολόγηση και τη βαθμολόγηση των εργασιών των μαθητών, που έλαβαν μέρος, ανέλαβαν επιτροπές εκπαιδευτικών, που συγκροτήθηκαν με αποφάσεις των αντίστοιχων περιφερειακών διευθυντών. Η διαδικασία της αξιολόγησης είχε χαρακτηριστικά διαφάνειας και αξιοπιστίας, αφού τηρήθηκαν όλοι οι κανόνες που διέπουν την αξιολόγηση των γραπτών των πανελλαδικών εξετάσεων.

Τα κριτήρια, που συνεκτιμώνται, για τη διαμόρφωση της τελικής βαθμολογίας

Να σημειωθεί ότι ο βαθμός, που συγκεντρώνει κάθε μαθητής από την παραπάνω διαγωνιστική διαδικασία, προσμετράται κατά 60% στην τελική βαθμολογία της υποψηφιότητάς του. Ταυτόχρονα συνεκτιμώνται, με συντελεστή βαρύτητας 20% έκαστο, η γνώση ξένης γλώσσας- της αγγλικής ή της γαλλικής-και η επίδοση, που είχε ο μαθητής την προηγούμενη σχολική χρονιά.

Πηγές: http://www.pdeamth.gr/
http://www.europarl.cy/
http://paratiritis-news.gr/details.php?id=177898

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.

Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.