Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.
Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.
Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14
Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις ή από το μενού αριστερά: Μαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.
1η |
8.15 - 9.00 |
2η |
9.05 - 9.50 |
3η |
10.00 - 10.45 |
4η |
10.55 - 11.40 |
5η |
11.50 - 12.35 |
6η |
12.40 - 13.25 |
7η |
13.30 - 14.10 |
Αγαπητοί γονείς,
Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 01/02/2022, κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.
Τονίζουμε ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών η είσοδος στο σχολείο (τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους) θα γίνεται με:
α) χρήση προστατευτικής μάσκας και
β) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης ή βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (PCR ή Rapid)
Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας με βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.
Ο Διευθυντής
Νικόλαος Φωτιάδης
Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:
Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.
Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.
Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών.
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, μαθητές και καθηγητές παραβρέθηκαν την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015 από τις 6 το απόγευμα και μέχρι τις 9.30 το βράδυ περίπου για να παρουσιάσουν ένα μικρό δείγμα της δουλειάς τους μέσα από τα πολιτιστικά προγραμμάτα που ανέπτυξαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2014-15 στα σχολεία τους.
Πρόγραμμα της Εκδήλωσης είχε ως εξής:
Στο πλαίσιο του προγράμματος οικιακής κομποστοποίησης που πραγματοποιεί η ΔΙΑΑΜΑΘ ζητήσαμε και μας χορηγήθηκε κάδος οικιακής κομποστοποίησης ο οποίος τοποθετήθηκε στην αυλή του σχολείου.
Σημαντική ήταν η βοήθεια μαθητών καθώς και συναδέλφων και του υπεύθυνου του κυλικείου, οι οποίοι όχι μόνο βοήθησαν στην αρχική τοποθέτηση και γέμισμα του κάδου αλλά φροντίζουν και για την σταδιακή τροφοδότησή του.
Ελπίζουμε πως θα καταφέρουμε να παράγουμε λίπασμα που θα χρησιμοποιηθεί στις γλάστρες που έχουμε και ομορφαίνουν την αυλή μας.
Στα πλαίσια του μαθήματος Νεοελληνικής Λογοτεχίας, ο σύναδελφος φιλόλογος κ. Γιάννης Στρούμπας και το τμήμα Α4 του σχολείου μας υποδέχθηκαν τις ποίητριες κα Μπασδέκη και κα Δημητριάδου-Εφραιμίδου.
επίσκεψη της ποιήτριας κ. Γλυκερίας Μπασδέκη, στο Α΄4, στις 8/12/2014
επίσκεψη της ποιήτριας κ. Ελένης Δημητριάδου-Εφραιμίδου, στο Α΄4, στις 16/3/2015
Φέτος το 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας θα πραγματοποιηθεί στην πόλη μας, και το σχολέιο μας συμμετέχει με 3 ομάδες. Οι ομάδες μας θα εκθέσουν όσα έχουν δημιουργήσει μέχρι τώρα στις συναντήσεις μας με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών Αρχοντογιώργη Αρτεμισίας ΠΕ02, Βερρή Ανδρονίκης ΠΕ19 και Κιόρογλου Σοφίας ΠΕ02.
Συγκεκριμένα:
Πρόκειται για το έργο 10 μαθητών της Α' τάξης που συμμετείχαν στο «Μαραθώνιο εμπλουτισμού της Βικιπαίδειας για την 25η Μαρτίου με επίκεντρο το Εθνικό Ιστορικό Μουσείο».
Με την ομάδα μας:
Υπεύθυνες καθηγήτριες: Αρχοντογιώργη Αρτεμισία ΠΕ02 & Βερρή Ανδρονίκη ΠΕ19
Πρόκειται για έκτακτες εκπομπές διάρκειας 1 ώρας (μουσικά αφιερώματα), 15 λεπτών θεματικές εκπομπές, spot κοινωνικού περιεχομένου 3 λεπτών και ξενόγλωσσες εκπομπές διάρκειας 1 ώρας. Συμμετείχαν συνολικά 21 μαθητές της Α', Β' και Γ' τάξης με υπεύθυνες καθηγήτριες: Βερρή Ανδρονίκη ΠΕ19, Κιόρογλου Σοφία ΠΕ02.
Στα πλαίσια του μαθήματος project της Β τάξης 20 μαθητές δημιούργησαν τη δική τους εφημερίδα. Υλικό άντλησαν από το διαδίκτυο και από τη σχολική τους καθημερινότητα. Υπεύθυνη καθηγήτρια: Βερρή Ανδρονίκη ΠΕ19.
Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)
Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.
Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.