• 4.png
  • 11.png
  • 10.png
  • 56.png
  • 8.png
  • 5.png
  • 3.png
  • 1.png
  • 7.png
  • 6.png
  • 2.png
  • 9.png
Το σχολείο μας

 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.

Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις  ή από το μενού αριστεράΜαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ωράριο Λειτουργίας Σχολείου

 

1η

8.15  -  9.00

2η

9.05  -  9.50

3η

10.00  -  10.45

4η

10.55  -  11.40

5η

11.50  -  12.35

6η

12.40  -  13.25

7η

13.30  -  14.10

Ώρες Ενημέρωσης Γονέων

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 01/02/2022,  κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.
Τονίζουμε ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών η είσοδος στο σχολείο (τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους) θα γίνεται με:
α) χρήση προστατευτικής μάσκας και
β) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης ή βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (PCR ή Rapid)

Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας με βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.

Πρόγραμμα ενημερώσης γονέων

Ο Διευθυντής
Νικόλαος Φωτιάδης

Μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.

Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.

Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών. 
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε κάθε σχολική μονάδα, από το προσωπικό του σχολείου ορίζεται υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Περιβαλλοντικά Προγράμματα 2015-16

Τη σχολική χρονιά 2015-16 θα υλοποιηθούν από τους μαθητές και καθηγητές του σχολείου μας τα ακόλουθα περιβαλλοντικά προγράμματα:

  1. Το Περιβαλλοντικό πρόγραμμα: Απορρίμματα: τα χρήσιμα ... "άχρηστα", τα άχρηστα ... "χρήσιμα! " (Ζούζουλα Δ. ΠΕ04.04). Αριθμός συμμετεχόντων μαθητών: 16
  2. Το Περιβαλλοντικό πρόγραμμα:Φυσικό & Πολιτιστικό Περιβάλλον του Εθνικού Δρυμού "ΔΕΛΤΑ Αξιού, Λουδιά, Αλιάκμονα". ( Ζούζουλα Δ. ΠΕ04.04 - Παρασκευά Ε. ΠΕ02). Αριθμός συμμετεχόντων μαθητών: 16

Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα: Κομοτηνή: Μεταμορφώσεις του αστικού τοπίου σχ. έτος 2014-15

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2014 ? 2015, 16 μαθητές της Α΄ Λυκείου μαζί με τις φιλολόγους Άρτεμις Αρχοντογεώργη και Ευφροσύνη Γκαϊταντζάκη πραγματοποιήσαμε το πολιτιστικό ? περιβαλλοντικό πρόγραμμα Κομοτηνή: Μεταμορφώσεις του αστικού τοπίου.

Στο πλαίσιο του προγράμματος προσπαθήσαμε να μελετήσουμε τις αλλαγές στο αστικό τοπίο της Κομοτηνής στο πέρασμα από τον 20ο στον 21ο αιώνα. 

Βασικοί στόχοι ήταν οι ακόλουθοι:

  1. Να εξασκηθούμε στη χρήση αρχειακού υλικού ως ιστορικής πηγής
  2. Να γνωρίσουμε την πόλη μας στην πορεία του χρόνου
  3. Να αναγνωρίσουμε τις παρεμβάσεις και αλλαγές στο αστικό τοπίο και τις αιτίες/συνθήκες που τις επέβαλαν
  4. Να συγκρίνουμε την ποιότητα ζωής στο αστικό περιβάλλον του χθες και του σήμερα.

imaret1

Αντικείμενα της έρευνας μας ήταν σημαντικά σημεία και μνημεία της πόλης, που αναδεικνύουν διαχρονικά την πολυμορφία του αστικού χώρου, αλλά και το ιδιαίτερο πολυπολιτισμικό και πολυεθνικό χρώμα του. Έτσι, αναζητήσαμε πληροφορίες για το ποτάμι (Μπουκλουτζάς) και τις γέφυρές του για την αρχιτεκτονική της πόλης (οικίες, αγορές, δρόμοι, βρύσες), για το άλσος της Αγίας Παρασκευής (πάρκο) και το Ηρώο της πόλης (Σπαθί), για την κεντρική πλατεία, το Βυζαντινό τείχος και το Ιμαρέτ.

gak

Στην πορεία του προγράμματος εργαστήκαμε κατά ομάδες και προσπαθήσαμε να αξιοποιήσουμε πραγματικές εμπειρίες για την εξαγωγή συμπερασμάτων, την κατάκτηση της γνώσης και την παραγωγή υλικού σχετικού με το θέμα. Έτσι, συνεργαστήκαμε με το παράρτημα Ροδόπης των Γενικών Αρχείων του Κράτους, με το Δημοτικό Μουσείο Κομοτηνής, το Εκκλησιαστικό Μουσείο Κομοτηνής και τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κομοτηνής, τους υπεύθυνους των οποίων και ευχαριστούμε για τη συμβολή τους στην ολοκλήρωση της εργασίας μας. Επίσης, χρήσιμη υπήρξε η αναζήτηση στο διαδίκτυο και σε ιστοτόπους, όπως Κομοτηνή Παλιές Φωτογραφίες, από τους οποίους και ανασύραμε πολύτιμο φωτογραφικό υλικό. Τέλος, απολαύσαμε την περιήγηση στην πόλη με τη φωτογραφική μας μηχανή, αλλά και την αναζήτηση φωτογραφιών στα οικογενειακά φωτογραφικά άλμπουμ.

Ποταμός Λισσός 2005-2006

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης "Ποταμός Λισσός" σχολικό έτος 2005-2006

Ο ποταμός Λίσσοςπηγάζει από την οροσειρά της Ανατολικής Ροδόπης και διασχίζοντας την πεδιάδα της Ροδόπης εκβάλλει στο Θρακικό Πέλαγος, στον όρμο «Ανοικτό», σχηματίζοντας μικρής έκτασης Δέλτα. Τη σχολική χρονιά 2005-2006, η Περιβαλλοντική Ομάδα του σχολείου μας , στα πλαίσια των «Σχολικών Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης» υλοποίησε το πρόγραμμα «ΠΟΤΑΜΟΣ ΛΙΣΣΟΣ».

Στόχοι του προγράμματος μας ήταν :

  • Να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με την φύση , το ποτάμι, τους ανθρώπους που ζουν κοντά σ' αυτό και τα προβλήματα της περιοχής.
  • Να συνειδητοποιήσουν την σημασία και τον ρόλο του ποταμού στην οικονομικήανάπτυξη της περιοχής.
  • Να κατανοήσουν την αξία και τη σημασία της σωστής διαχείρισης των υδάτινων πόρων της περιοχής
  • Να δώσει  την ευκαιρία στους μαθητές να γνωρίσουν την φύση και τη προσφορά αυτής στον άνθρωπο και να την σεβαστούν και να την αγαπήσουν
  • Να αντιληφθούν τις αρνητικές επιπτώσεις και συνέπειες των  τεχνικών έργων από την παρέμβαση του ανθρώπου στη φύση και να προτείνουν λύσεις για την προστασία του ποταμού
  • Να καταγράψουν και να ταξινομήσουν τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στην περιοχή από την παρέμβαση του ανθρώπου
  • Να μάθουν να κάνουν μετρήσεις παραμέτρων που έχουν σχέση με το νερό
  • Να μάθουν να συσχετίζουν έννοιες της θεωρητικής εκπαίδευσής τους , με την πραγματικότητα.

Οι μαθητές μας:

  • ερεύνησαν, συγκέντρωσαν, ανέλυσαν και αξιολόγησαν πληροφορίες,
  • συνεργάστηκαν με δημόσιες υπηρεσίες και αρμόδιους φορείς
  • επισκέφθηκαν το ποτάμι, έκαναν παρατηρήσεις , το φωτογράφησαν.

 Στην υλοποίηση του προγράμματος συμμετείχαν :

οι εκπαιδευτικοί, Παπαγιαννάκης Αθανάσιος (ΠΕ 12), συντονιστής του προγράμματος,

Γώττης Νικόλαος (ΠΕ 11), υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Ομάδας

και οι μαθητές,


Αγόρα Έλενα, Γιάτσος Γιάννης, Ζακώνη Κορίνα, Δόγκα Σίσσυ, Κυρατζόγλου Περσεφόνη, Δανιήλ Ελένη,  Απαζίδου Αννα, μπραήμ Ασλή, Κουτή Δήμητρα, Καζάκος Κώστας , Κοτσίλα Ελένη, Μαλλιαρόζη Μαρία, Κατσαβούνη Νεκταρία, Παναγιωτίδου Ροζαλίνα, Μπαμπαλή Χριστίνα, Παπασσάβας Χρήστος, Πεγγίδου Μαρίνα, Χατζακίδου Δέσποινα, Καλπίδης Δημήτρης, Πελτέκης Δημήτρης, Σουσάμογλου Αλέξανδρος, Τσαπάρης Λευθέρης, Φαρμακίδης Βαγγέλης, Σιμιτοπούλου Βίκυ, Τσομπανίδου Έλενα, Φέκα Κατερίνα.

Δείτε την ιστοσελίδα του προγράμματος

Περισσότερα Άρθρα...

  1. Τα λιμάνια της Ροδόπης 2004-2005

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.

Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.