• 4.png
  • 1.png
  • 6.png
  • 7.png
  • 5.png
  • 10.png
  • 2.png
  • 11.png
  • 56.png
  • 3.png
  • 8.png
  • 9.png
Το σχολείο μας

 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.

Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις  ή από το μενού αριστεράΜαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ωράριο Λειτουργίας Σχολείου

 

1η

8.15  -  9.00

2η

9.05  -  9.50

3η

10.00  -  10.45

4η

10.55  -  11.40

5η

11.50  -  12.35

6η

12.40  -  13.25

7η

13.30  -  14.10

Ώρες Ενημέρωσης Γονέων

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 01/02/2022,  κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.
Τονίζουμε ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών η είσοδος στο σχολείο (τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους) θα γίνεται με:
α) χρήση προστατευτικής μάσκας και
β) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης ή βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (PCR ή Rapid)

Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας με βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.

Πρόγραμμα ενημερώσης γονέων

Ο Διευθυντής
Νικόλαος Φωτιάδης

Μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.

Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.

Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών. 
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε κάθε σχολική μονάδα, από το προσωπικό του σχολείου ορίζεται υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Βιωματικές δράσεις ? εργαστήρια

Σεμινάρια του προγράμματος Pestalozzi 2016

τα νεότερα επιμορφωτικά σεμινάρια που ανακοινώθηκαν από το Συμβούλιο της Ευρώπης στο πλαίσιο του προγράμματος Pestalozzi για το έτος 2016, για τα οποία έχει αρχίσει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων από τους ενδιαφερομένους (http://programme-pestalozzi.ext.coe.int/registration), είναι τα εξής :

1. Challenging learning (and teaching) encounters

Προθεσμία εγγραφής: 27-02-2016

Χώρα διεξαγωγής: Γερμανία

Γλώσσα εργασίας: Γερμανική

Ημερομηνίες διεξαγωγής: 27-04-2016 ως 29-04-2016

2. Competences for a culture of democracy

Προθεσμία εγγραφής: 30-04-2016

Χώρα διεξαγωγής: Ανδόρα

Γλώσσα εργασίας: Γαλλική

Ημερομηνίεςδιεξαγωγής: 6-07-2016 ως 8-07-2016

3. Physical Education and Sport for Democracy and Human Rights

Προθεσμία εγγραφής: 30-04-2016

Γλώσσα εργασίας: Κύρια γλώσσα του σεμιναρίου είναι η Αγγλική.

Ενδέχεται να χρησιμοποιηθούν επίσης οι γλώσσες: Γερμανική, Γαλλική, Ρωσική, Ισπανική, για σύντομη επιμόρφωση. Δεν παρέχεται διερμηνεία.

Χώρα διεξαγωγής: Ελλάδα (Αρχαία Ολυμπία)

Ημερομηνίες διεξαγωγής: 15-08-2016 ως 27-08-2016

4. From the remembrance of the Holocaust to the prevention of radicalisation and crimes against humanity

Προθεσμία εγγραφής: 01-06-2016

Γλώσσα εργασίας: Αγγλική, Γαλλική

Χώρα διεξαγωγής: Γαλλία (Στρασβούργο)

Ημερομηνίες διεξαγωγής: 1-11-2016 ως 4-11-2016

5. Strengthening education for democracy

Προθεσμίαεγγραφής: 01-06-2016

Γλώσσα εργασίας: Αγγλική, Γαλλική

Χώρα διεξαγωγής: Γαλλία (Στρασβούργο)

Ημερομηνίες διεξαγωγής: 18-10-2016 ως 21-10-2016

6. ?On the move?: Flight and migration in formal education

Προθεσμία εγγραφής: 31-07-2016

Γλώσσα εργασίας: Αγγλική

Χώρα διεξαγωγής: Αυστρία

Ημερομηνίες διεξαγωγής: 20-10-2016 ως 22-10-2016

7. School based professional development

Προθεσμία εγγραφής: 31-07-2016

Γλώσσα εργασίας: Αγγλική

Χώρα διεξαγωγής: Λετονία

Ημερομηνίεςδιεξαγωγής: 4-10-2016 ως 7-10-2016

8. How to develop an inclusive school culture for supporting cooperation and participation competencies?

Προθεσμία εγγραφής: 15-08-2016

Γλώσσα εργασίας: Αγγλική

Χώρα διεξαγωγής: Εσθονία

Ημερομηνίες διεξαγωγής: 24-10-2016 ως 28-10-2016

9. Active learning strategies for the development of functional literacy

Προθεσμία εγγραφής: 10-09-2016

Γλώσσα εργασίας: Ρωσική, Αγγλική

Χώρα διεξαγωγής: Λευκορωσία

Ημερομηνίες διεξαγωγής: 15-11-2016 ως 17-11-2016

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι, για την αποφυγή λαθών, πριν τη συμπλήρωση και υποβολή της αίτησής τους, να διαβάσουν με προσοχή τη σχετική προκήρυξη της υπηρεσίας μας καθώς και τις οδηγίες που παρέχονται στην ιστοσελίδα του προγράμματος Pestalozzi (http://programme-pestalozzi.ext.coe.int/).

Σημείωση: Το Συμβούλιο της Ευρώπης ενδέχεται να τροποποιήσει ορισμένες από τις ημερομηνίες διεξαγωγής σεμιναρίων ή άλλα στοιχεία που αφορούν τις επιμορφωτικές δραστηριότητες Pestalozzi, χωρίς προηγούμενη σχετική ενημέρωση των Εθνικών Φορέων (Υπ. Παιδείας).

Επιπλέον, ο κατάλογος με τις επιμορφωτικές δραστηριότητες Pestalozzi ανανεώνεται.

Για τους παραπάνω λόγους, συνιστάται στους ενδιαφερομένους να επισκέπτονται τακτικά τη σχετική ιστοσελίδα του προγράμματος.

Διαδικτυακή πλατφόρμα ΜΗΤΙΔΑ για την ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου

http://www.mitida.gr/sites/default/files/logo.png

Η ΜΗΤΙΔΑ (www.mitida.gr) αποτελεί ένα καινοτόμο, φιλικό και εύχρηστο διαδικτυακό περιβάλλον, ειδικά σχεδιασμένο για να υποβοηθήσει τη συνεργατική δραστηριότητα της εκπαιδευτικής κοινότητας στην ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου και την προώθηση της ενεργούς συμμετοχής των μαθητών. Χρησιμοποιώντας ένα σύνολο σύγχρονων εργαλείων και αξιοποιώντας το έγκριτο ψηφιακό περιεχόμενο που συλλέγεται και οργανώνεται στις ηλεκτρονικές υποδομές του ΕΚΤ, οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχουν την ευκαιρία να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν οι ίδιοι ψηφιακό διαδραστικό περιεχόμενο.

Στο πλαίσιο του έργου και αξιοποιώντας πρωτογενές υλικό από τα αποθετήρια του ΕΚΤ και άλλες πηγές ανοικτών δεδομένων, αναπτύχθηκαν παραδειγματικές εφαρμογές στις ακόλουθες τρεις θεματικές περιοχές:

  • Νεότερη Ελληνική Ιστορία και Πολιτισμός
  • Αρχαία και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός
  • Φυσικό και Αστικό Περιβάλλον

Οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορούν να αξιοποιήσουν συνδυαστικά τις εφαρμογές και το επιστημονικά έγκριτο ψηφιακό υλικό που φιλοξενεί η ΜΗΤΙΔΑ στις παραπάνω θεματικές περιοχές και εφόσον το επιθυμούν, να δημιουργήσουν νέο περιεχόμενο.

Ειδικότερα, για την παραγωγή ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου, η πλατφόρμα  παρέχει 4 επιμέρους εργαλεία δημιουργίας:

  • Δημιουργία Ηλεκτρονικού Μαθήματος
  • Δημιουργία Θεματικού Χάρτη
  • Συμμετοχή σε Ομάδες Εργασίας
  • Δημιουργία Εκπαιδευτικού Σεναρίου

Η διαδικτυακή πλατφόρμα ΜΗΤΙΔΑ αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου "Παραγωγή εκπαιδευτικού & επιμορφωτικού υλικού (με χρήση social networks και user-generated content)", που εντάσσεται στην πράξη "Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας/Κοινωνικά Δίκτυα ? Περιεχόμενο Παραγόμενο από Χρήστες" που υλοποιείται από το ΕΚΤ στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" του ΕΣΠΑ (με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης - Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης). Ανάδοχος του έργου είναι η εταιρεία ΚΟΡΥΜΒΟΣ Α.Ε. με υπεργολάβους: το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Τμήμα Βιολογίας & Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας), το Σύλλογο ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ και την εταιρεία Mobics Α.Ε.

Σεμινάριο Α΄ Βοηθειών

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.

Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.