Από τις 2 Σεπτεμβρίου 2019 και ώρα 9.00 έως τις 9 Σεπτεμβρίου 2019 και ώρα 23.59, η ηλεκτρονική πλατφόρμα e-eggrafes θα είναι σε λειτουργία προκειμένου να υποβληθούν κατ? εξαίρεση Ηλεκτρονικές Αιτήσεις εγγραφής-ανανέωσης εγγραφής για ΓΕ.Λ ? ΕΠΑ.Λ από τους γονείς-κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών ή τους/τις ίδιους/ες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες. Οι παραπάνω Ηλεκτρονικές Αιτήσεις υποβάλλονται για λειτουργούντα τμήματα.
Από τις 12 Σεπτεμβρίου 2019 και ώρα 9.00 έως τις 21 Σεπτεμβρίου 2019 και ώρα 23.59, η ηλεκτρονική πλατφόρμα e-eggrafes θα είναι σε λειτουργία προκειμένου να υποβληθούν εκπρόθεσμες Ηλεκτρονικές Αιτήσεις εγγραφής ? ανανέωσης εγγραφής για ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Η έγκριση των εκπρόθεσμων εγγραφών πραγματοποιείται από τον/τη Διευθυντή/ντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ως εκ τούτου, οι ενδιαφερόμενοι/ες εκτυπώνουν την Ηλεκτρονική Αίτηση και την καταθέτουν μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά στον/στη Διευθυντή/ντρια του σχολείου, προκειμένου ο/η τελευταίος/α να τα αποστείλει στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Διευκρινίζονται τα εξής:
1. Δικαίωμα διαγραφής της ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής για ΓΕ.Λ. και υποβολής νέας αίτησης έχουν: α. όσοι/ες απορρίφθηκαν στις προαγωγικές εξετάσεις Μαΐου-Ιουνίου 2019 και δεν τροποποίησαν την αρχική τους αίτηση εγγραφής ως όφειλαν και β. όσοι/ες εκ παραδρομής δήλωσαν λάθος τάξη στην ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής και δεν έχει γίνει η κατανομή τους.
2. Οι μαθητές/τριες που επιθυμούν αλλαγή τύπου Λυκείου, από ΓΕ.Λ. σε ΕΠΑ.Λ. ή από Ημερήσιο ΓΕ.Λ. σε Εσπερινό ΓΕ.Λ., εφόσον έχουν ήδη τοποθετηθεί σε σχολική μονάδα, δεν θα έχουν τη δυνατότητα να τροποποιήσουν την αίτησή τους μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-εγγραφές, αλλά θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση μετεγγραφής. Εξαιρούνται οι μαθητές/τριες της Γ΄ Γυμνασίου που εξετάζονται κατά την ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου, οπότε δεν έχουν κατανεμηθεί από την αρμόδια Δ.Δ.Ε., και επιθυμούν αλλαγή τύπου σχολείου. Οι εν λόγω μαθητές/τριες θα πρέπει να διαγράψουν την αίτησή τους και να υποβάλουν νέα.
3. Οι μαθητές/τριες που επιθυμούν αλλαγή ομάδας προσανατολισμού ή μαθήματος επιλογής θα πρέπει να απευθυνθούν στο σχολείο φοίτησής τους και να υποβάλουν σχετική υπεύθυνη δήλωση μέχρι την έναρξη των μαθημάτων. Οι αλλαγές αυτές δεν θα γίνουν μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-εγγραφές.